w

Konsylium24.pl i GreyTree dla lekarzy

Od koncepcji do realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej, czyli współpraca internetowego serwisu dla lekarzy www.konsylium24.pl z GreyTree. Założenie i cel współpracy to realizacja, skierowanych do specjalistów medycznych, kampanii reklamowych leków Rx (leków na receptę).Agencja reklamowa GreyTree, we współpracy z serwisem internetowym Konsylium24.pl, będzie właśnie odpowiedzialna za nowe projekty informacyjno-edukacyjne na linii portal a jego główni użytkownicy, czyli lekarze. W ramach serwisu www zarejestrowanych jest ponad 24 000 lekarzy z całej Polski, prowadzony jest szereg dyskusji – setki, tysiące wątków na tematy medyczne – począwszy od bólu brzucha i leków a skończywszy na zmianach w ustawodawstwie oraz służbie zdrowia.

Grupą docelową kampanii marketingowych dotyczących leków Rx są w tym przypadku właśnie specjaliści medyczni, prowadzący m.in. własną praktykę w postaci gabinetów podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), gabinetów specjalistycznych, a także pracujący w szpitalach klinicznych, wojewódzkich czy powiatowych. Konsylium24.pl to największy w Polsce portal dedykowany właśnie grupie docelowej tego typu działań marketingowych, komunikacji na linii firma farmaceutyczna – lekarz.

W końcu decyzję o wyborze danego leku Rx (leku na receptę) podejmuje przede wszystkim lekarz, bardzo rzadko na jego wybór ma wpływ sugestia pacjenta. Pierwsze działanie – pierwsza i najważniejsza decyzja podejmowana jest zatem właśnie przez lekarza w jego gabinecie. GreyTree już z powodzeniem realizowało szereg tego typu kampanii informacyjnych dotyczących leków Rx, a skierowanych do środowiska polskich lekarzy. Teraz… GreyTree, w ramach partnerskiej współpracy z Konsylium24.pl, poszerza swoje możliwości i kanały komunikacji ze środowiskiem medycznym.

Podpisana z Konsylium24.pl umowa o współpracy jest efektem nowej strategii marketingowej GreyTree. Agencja reklamowa – po odsłonie swojej nowej strony internetowej www.greytree.pl – rozpoczyna nowy etap działalności firmy, odświeżając tym samy swój wizerunek. GreyTree na rynku istnieje od 2002 r., a pod obecną nazwą od 2007 r. i specjalizuje się głównie w pharma marketingu.

Avatar photo

Napisane przez GreyTree

Spotkanie autorskie z dziennikarzem Piotrem Kraśko, autorem serii „Świat według…

Już za tydzień wojskowy piknik w Ostrołęce