Zarówno właściciele przedsiębiorstw, jak i pracownicy objęci zostaną kompleksową ochroną ubezpieczeniową, w ramach której otrzymają dostęp do całodobowej i nieodpłatnej pomocy technicznej w ramach assistance biurowego i samochodowego, a także pomocy medycznej w biurze i w podróżach służbowych.
W ramach assistance biurowego klienci w razie awarii sprzętu mogą liczyć na nieodpłatną interwencję specjalisty od napraw. Natomiast w razie uszkodzenia mienia lub włamania z rabunkiem, klientom przysługiwać będzie dozór mienia, jego transport lub organizacja lokalu zastępczego.
– Dzięki usługom assistance biurowego, pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw mogą czuć się bezpieczni, nawet w trudnych sytuacjach. Pakiety świadczeń zostały tak skonstruowane, by nawet w nieprzewidzianych okolicznościach zapewnić przedsiębiorcom możliwość kontynuacji działalności ich firm i tym samym pozwolić im uniknąć strat finansowych, wizerunkowych, a także niepotrzebnych kosztów – wyjaśnia Joanna Borawska, Zastępca Dyrektora Handlowego Europ Assistance Polska.
Assistance samochodowy zapewni przedsiębiorcom pomoc w razie awarii pojazdu lub wypadku. W zakresie nieodpłatnych świadczeń znajdują się: usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia oraz holowanie. W razie braku paliwa, klienci mogą również liczyć na jego nieodpłatny dowóz. Dodatkowo w ramach pomocy przysługuje firmom odbiór pojazdu po naprawie, złomowanie samochodu, a także udzielenie szczegółowych informacji o procedurze postępowania w razie wypadku. Natomiast w sytuacji, gdy naprawa pojazdu będzie wymagała czasu, Centrum Alarmowe zorganizuje zakwaterowanie w hotelu, transport lub pojazd zastępczy. Pomocą tą objęci są zarówno kierowca, jak i pasażerowie.
Przedsiębiorcy współpracujący z TAX CARE S.A. otrzymają również pomoc w podróży na terenie całej Europy. W ramach assistance podróżnego, klienci liczyć mogą na zwrot kosztów leczenia, organizację i pokrycie kosztów transportu medycznego oraz zakwaterowania na czas rekonwalescencji. Dodatkowo, jeśli poszkodowany zażyczy sobie obecności bliskiej osoby, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje koszty podróży takiej osoby do ubezpieczonego. W ramach assistance podróżnego, przedsiębiorcy mogą również liczyć na dosłanie osobistych przedmiotów, a także dostęp do całodobowej infolinii medycznej.
– Infolinia medyczna dla podróżujących przedsiębiorców to bardzo przydatna usługa. Szczególnie w nagłych sytuacjach, kiedy trudno porozumieć się z lekarzem w języku danego kraju. Infolinia ta zapewnia nie tylko konsultacje z lekarzem dyżurnym w Polsce, ale także oferuje dostęp do informacji teleadresowych aptek, szpitali i przychodni za granicą, a także informacji o lekach – dodaje Joanna Borawska.
W ramach assistance medycznego, klienci otrzymają natychmiastową pomoc medyczną w razie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku. Ochrona obejmuje przypadki, które miały miejsce na terenie firmy lub w podróży służbowej w Polsce. W pakiecie assistance medycznego, przedsiębiorcom przysługuje nieodpłatna wizyta lekarza lub pielęgniarki, organizacja wizyty u lekarza specjalisty, dostarczenie leków, pomoc rehabilitanta lub fizykoterapeuty a także opieka domowa po hospitalizacji.
Przedsiębiorcy otrzymają dedykowany im numer telefonu, pod którym uzyskają natychmiastową pomoc 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.