w , ,

Kolejna odsłona kampanii informacyjno-edukacyjnej programu „Wiem, co wybieram”

Wykorzystywany w kampanii plakat eksponuje logo programu „Wiem, co wybieram” i tłumaczy konsumentom znaczenie logotypu w codziennych wyborach produktów spożywczych przy półce sklepowej.

Natomiast w sierpniu br. na łamach wysokonakładowych magazynów: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Chwila dla Ciebie oraz Tina zostaną opublikowane advertoriale przybliżające czytelniczkom istotę programu oraz rolę logo „Wiem, co wybieram” podczas dokonywania wyborów produktów żywnościowych przy półce sklepowej. Kampania advertorialowa programu jest powiązana z konkursem odbywającym się w tym samym miesiącu na portalu www.kobieta.interia.pl. Na zwycięzców konkursu czeka 20 koszy z produktami z logo „Wiem, co wybieram”.

„Wiem, co wybieram” jest częścią międzynarodowego programu „Choices” wprowadzanego na świecie od 2006 roku. W Polsce program „Wiem, co wybieram” został wprowadzony w 2008 r. wspólnie przez czterech producentów żywności, firmy: Bakalland, FRoSTA, Rieber Foods Polska i Unilever Polska. W ostatnich dwóch latach do grona firm partnerskich dołączyły Agros Nova z marką Fortuna, POSTI, HOOP Polska z marką Arctic oraz Sawex z marką Britta. Obecnie w programie uczestniczy 8 producentów żywności.

Program „Wiem, co wybieram” jest odpowiedzią producentów żywności na apel Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) o ograniczenie spożycia czterech składników odżywczych tj. tłuszczów nasyconych, kwasów tłuszczowych typu trans, soli (sodu) oraz cukru, które spożywane w nadmiarze zwiększają ryzyko zapadalności na choroby cywilizacyjne.

Logo „Wiem, co wybieram” umieszczone na opakowaniu produktów żywnościowych stanowi czytelną i łatwo dostępną informację o tym, że zawartość tych czterech składników w danym produkcie jest zgodna z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi. Celem programu jest ułatwienie konsumentom dokonywania wyboru produktów spożywczych o lepszym profilu żywieniowym. Program jest otwarty dla wszystkich producentów żywności, których produkty spełniają kryteria pozwalające na umieszczenie logo programu na opakowaniach ich produktów.

Już ponad 120 produktów w Polsce otrzymałologo Programu „Wiem, co wybieram”. Kolejne produkty będą sukcesywnie wprowadzane.

Więcej informacji o Programie „Wiem, co wybieram”: www.wiemcowybieram.pl
 

Dodatkowych informacji udziela:

Jarosław Soroczyński

Questia Sp. z o.o., Sekretariat Programu „Wiem, co wybieram”

[email protected]

tel. 0 22 623 07 00 

Avatar photo

Napisane przez Questia

BenQ E1465 – uchwyć panoramę

Profesjonalna opieka medyczna dostępna łatwiej niż myślisz