KFC wkracza z kampanią w nową przestrzeń reklamową. Tym razem obok tradycyjnych kanałów dotarcia do odbiorców firma wykorzysta również dżingle emitowane przez reklaMÓWKĘ. Dżingle w telefonach nawiązują do tych, które na co dzień można usłyszeć w radiu. Abonenci będący fanami reklaMÓWKI emitują treści reklamowe do dzwoniących do nich ludzi przed zestawieniem połączenia.
– Ogromnie cieszy nas rosnące zainteresowanie reklaMÓWKĄ. We wrześniu uruchomiliśmy naszą pierwszą kampanię, która właśnie jest w toku, zaledwie tydzień później ruszyliśmy z akcją reklamową KFC – mówi Jan Wójcik z Wind Mobile. – Szczególnie ważne jest dla nas to, że naszą usługą interesują się znane firmy o dużej renomie i ogromnym doświadczeniu marketingowym. Wybór przez nich nowego medium tylko potwierdza, że w reklaMÓWCE drzemie naprawdę duży potencjał.
Wstępne analizy wyników po pierwszych tygodniach działania kampanii potwierdzają bardzo wysoką skuteczność reklaMÓWKI. Reklamy w nowym, niezagospodarowanym do tej pory obszarze spotkały się z pozytywnym odbiorem.
– Co bardzo nas cieszy, zasięg i skuteczność reklaMÓWKI okazują się znacznie lepsze od naszych wstępnych prognoz – dodaje Jan Wójcik.
Wind Mobile rozmawia też z kolejnymi klientami, planującymi rozpoczęcie kampanii z wykorzystaniem reklaMÓWKI.
ReklaMÓWKA, czyli nowe medium reklamowe wprowadzone na rynek przez spółkę Wind Mobile, polega na zamianie tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie na przekaz reklamowy. Jest to sposób na optymalne wykorzystanie tego czasu, przynoszący korzyści zarówno reklamodawcom, jak i tym, którzy zdecydują się na włączenie tej usługi w swoim telefonie (fanom reklaMÓWKI).
KFC to międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca dania z kurczaka. Sieć KFC liczy blisko 15 000 restauracji na całym świecie, w których każdego dnia obsługiwanych jest blisko 12 milionów klientów. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią blisko 150 restauracji w Polsce oraz ponad 300 w innych państwach europejskich (Czechy, Węgry, Rosja, Bułgaria, Serbia, Hiszpania). W portfolio marek spółki AmRest znajdują się także: Pizza Hut, Burger King, Starbucks, Applebee’s i La Tagliatella.