Nowa kampania reklamowa Kas Stefczyka promująca ofertę pożyczkową wystartowała 3 września i potrwa do końca listopada br. Na potrzeby akcji promocyjnej powstały 30 i 15-sekundowe spoty telewizyjne, które emitowane będą do 30 września na antenie takich stacji, jak TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Seriale, Polsat, Polsat Sport, Polsat Cafe, Polsat News, TV4, Polsat2, Pakiet stacji AT MEDIA do 30 września. Z kolei radio RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX emitować będzie spoty radiowe do 21 października.
Wraz z kampanią telewizyjno-radiową rozpoczęła się kampania prasowa w prasie opiniotwórczej (Uważam Rze) i w dziennikach ogólnopolskich (m.in. Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, Super Express, Przegląd Sportowy, Sport). Równolegle prowadzone są ogólnopolskie działania outdoorowe oraz akcja bannerowa na stronach internetowych poszczególnych Kas zrzeszonych grupy SKOK. Dodatkowo kampania promocyjna widoczna jest w placówkach Kas Stefczyka w postaci m.in. folii OWV na zewnątrz oddziałów.
Koncepcja i wykonanie przekazu promocyjnego, scenariusz spotów TV, kreacja i realizacja spotów radiowych, przygotowanie materiałów graficznych, biuletynów, billboardów, folii OWV, ulotek, reklam prasowych i internetowych – Apella.
Zakup mediów – dom mediowy Apelli.
Produkcja spotów – Ursa Major Sp. z o.o.