Przedmiotem współpracy będzie prowadzenie wspólnych inicjatyw, łącznie z wielokanałowymi kampaniami, w ramach których prezentowane będą treści cyfrowe, oraz cyklami wydarzeń. Ponadto nazwa „Kaspersky” pojawi się na koszulkach sportowych zespołu Fnatic Rising League of Legends.
Kaspersky angażuje się w rozwój e-sportu oraz branży gier od wielu lat, sponsorując różne imprezy, mistrzostwa oraz zespoły i nieustannie udoskonalając swoje rozwiązania pod kątem potrzeb graczy. Kluczowe produkty firmy dla użytkowników indywidualnych zawierają Tryb Gracza – funkcję, która po włączeniu wstrzymuje skanowanie i aktualizacje oraz nie wyświetla żadnych powiadomień, a tym samym nie przeszkadza graczowi i zwalnia maksymalną ilość zasobów procesora.
Opisywana współpraca wpisuje się w nowe, śmiałe podejście określane jako „Granie bez obaw”, które firma Kaspersky zamierza wcielić w życie poprzez cykl działań oraz prezentowanych treści rozwijanych we współpracy z Fnatic. Poprzez tę współpracę firmy Kaspersky oraz Fnatic pragną uświadomić znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz roli, jaką odgrywa ono w e-sporcie.
Aby móc grać bez obaw, należy zadbać o wszechstronną ochronę. Wiemy to nie tylko dlatego, że jesteśmy międzynarodową firmą z branży cyberbezpieczeństwa, ale również dlatego, że wielu z naszych pracowników to zapaleni gracze. Rozumiejąc zainteresowania, potrzeby i zachowania graczy, dążymy do tego, aby mogli w pełni wykorzystywać to, co oferuje im technologia – powiedział Andrew Winton, globalny dyrektor ds. marketingu w firmie Kaspersky. Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Fnatic i pomagać jednemu z najlepszych na świecie zespołów e-sportowych w realizowaniu jego ambicji, a jednocześnie uczyć się od przedstawicieli profesjonalnej społeczności e-sportowej, jak udoskonalać nasze produkty, by spełniały potrzeby szerszego grona graczy.
Cieszymy się, że poprzez współpracę z firmą Kaspersky możemy szerzyć istotne przesłanie dotyczące znaczenia cyberbezpieczeństwa w e-sporcie wśród jego fanów i graczy na całym świecie – powiedział Sam Mathews, dyrektor generalny firmy Fnatic. Misja firmy Kaspersky dotycząca bezpiecznego grania bez obaw doskonale pasuje do naszej i nie możemy się doczekać momentu, gdy będziemy mogli zaprezentować wyniki naszej współpracy.
Wspólne treści oraz wydarzenia cyfrowe, które powstaną w ramach partnerstwa, będą dostępne poprzez kanały cyfrowe firmy Kaspersky oraz Fnatic. Wśród prezentowanej wiedzy znajdą się wskazówki dla graczy, jak uniknąć cyberzagrożeń, zabezpieczyć zasoby posiadane w grze oraz co zrobić, aby gra była szybka i odbywała się bez zakłóceń.
Informacje na temat Fnatic
Fnatic to globalna marka w branży rozrywki e-sportowej z siedzibą w Londynie i założona przez Sama Mathewsa w 2004 r., która specjalizuje się w wyszukiwaniu graczy oraz twórców i podnoszeniu ich poziomu. Drużyny Fnatic wygrały ponad 200 mistrzostw w 30 różnych grach. Fnatic stanowi również kanał, poprzez który najbardziej perspektywiczne marki komunikują się z młodymi ludźmi. Dostarcza czołową w branży zawartość poprzez swoje biura oraz ośrodki zlokalizowane od Londynu po Tokio. Więcej informacji znajduje się na stronie Fnatic.com.
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.
Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.