w , ,

Kaspersky Anti-Virus 2012 nagrodzony przez laboratorium AV-Comparatives

W teście skanowania na żądanie wzięło udział 20 popularnych produktów antywirusowych różnych producentów. W trakcie testów wykorzystano około 200 000 próbek aktualnego i często występującego szkodliwego oprogramowania. Kaspersky Anti-Virus 2012 wykrył 98,3% zagrożeń, podczas gdy niektóre z testowanych produktów wykryły zaledwie 85% szkodliwych programów. Średnim wynikiem było 96,2%.

Wszystkie produkty przetestowano również pod kątem generowania fałszywych alarmów – czyli liczby plików niepoprawnie oznaczonych jako szkodliwe spośród setek tysięcy obiektów niestanowiących żadnego zagrożenia. Kaspersky Anti-Virus 2012 wygenerował tylko jeden fałszywy alarm, co jest znakomitym wynikiem – szczególnie biorąc pod uwagę, że produkt antywirusowy może uzyskać status najlepszego w klasie przy generowaniu nawet 15 fałszywych alarmów.

Nikita Szwecow, dyrektor działu odpowiedzialnego za rozwój technologii antywirusowych w Kaspersky Lab, powiedział: "Cieszy nas, że AV-Comparatives pracuje nad doskonaleniem jakości testowania i uważamy, że 200 000 plików użytych w ostatnim teście dobrze odzwierciedla zagrożenia, które stanowi nowoczesne szkodliwe oprogramowanie. Test skanowania na żądanie nie pokazuje jednak pełnego potencjału produktu, ponieważ sprawdza jedynie ograniczoną liczbę technologii antywirusowych. Z tego powodu, aby dokładniej poznać możliwości produktów antywirusowych, zalecamy zapoznanie się z testami dynamicznymi i proaktywnymi, które są regularnie publikowane przez AV-Comparatives i inne poważane laboratoria testowe".

Więcej informacji szczegółowych o wynikach testu można znaleźć pod adresem http://www.av-comparatives.org/images/stories/test/ondret/avc_od_aug2011.pdf.

Więcej informacji o programie Kaspersky Anti-Virus 2012 można znaleźć na stronie http://www.kaspersky.pl/2012.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.

Avatar photo

Napisane przez Kupczyk Piotr

Oglądalność telewizji: 03-09.10.2011

Piotr Mohamed „Glaca” twarzą marki Dickies w Polsce