Do konkursu mogli zgłosić się rolnicy z całej Polski, a warunki udziału w zabawie były bardzo proste. Wystarczyło kupić 5 ton saletrzaku produkowanego we Włocławku, zarejestrować paragon lub fakturę i dokończyć zdanie: : „Dzięki nawozom CANWIL…”.
Jury wyłoniło 200 laureatów. Hasło, które szczególnie spodobało się komisji oceniającej nadesłane zgłoszenia, brzmiało: „Dzięki nawozom CANWIL i pracy rolnika wyrośnie piękny burak, rzepak i gryka.”
– Nasi klienci, którzy zdecydowali się na udział w drugiej edycji konkursu „Plony i bony”, bardzo pozytywnie przyjęli jego formułę. Nadesłane zgłoszenia potwierdzają, że rolnicy znają i doceniają zalety naszych produktów, co jest dla nas szczególnie ważne – mówi Agnieszka Multan, kierownik Biura Marketingu w ANWIL S.A.
Zwycięzcy konkursu otrzymają karty paliwowe o wartości 500 zł każda do wykorzystania na stacjach ORLEN. Ponadto ANWIL postanowił nagrodzić także 100 osób zaangażowanych w doradztwo klientom włocławskiej spółki.
ANWIL jest producentem uniwersalnych nawozów azotowych CANWIL z magnezem oraz CANWIL S, gwarantujących obfite i wysokiej jakości plony. Dodatki magnezu oraz siarki zwiększają efektywność nawożenia oraz korzystnie wpływają na rozwój roślin i zawartość kluczowych pierwiastków w glebie.