Obok bezpłatnych ubezpieczeń na wypadek nieuprawnionego użycia karty, na wypadek utraty gotówki wypłaconej z bankomatu, ubezpieczenia zakupów dokonanych przy użyciu karty, a także ubezpieczenia Tańsze zakupy, gwarantującego najniższą cenę wybranych produktów, oferta zawiera również assistance medyczny. W razie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, assistance zagwarantuje pomoc w postaci wizyty lekarza lub pielęgniarki, dostawy leków lub sprzętu rehabilitacyjnego, a w sytuacji dłuższej hospitalizacji – opiekę domową po wyjściu ze szpitala. Ponadto, w sytuacji gdy klient ulegnie wypadkowi, assistance medyczny oprócz natychmiastowej pomocy medycznej zapewni również wsparcie psychologa.
– Przygotowując pakiet usług assistance medycznego dla klientów firmowych Getin Noble, mieliśmy na względzie dobro klienta prowadzącego małe przedsiębiorstwo. Taki klient w sytuacji nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, narażony jest na opóźnienia w działalności firmy lub nawet na konieczność jej zawieszenia. Ponadto wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów z sektora SME wprowadziliśmy do zakresu świadczeń assistance medycznego nową usługę: drugą opinię medyczną. Dzięki temu świadczeniu, w sytuacji ciężkiego zachorowania, klient może uzyskać nowe informacje dotyczące swojego stanu lub stanu zdrowia swojego pracownika i przyspieszyć lub zmienić całkowicie proces leczenia, co z kolei może znacząco wpłynąć na działalność firmy – wyjaśnia Joanna Borawska, Zastępca Dyrektora Handlowego Europ Assistance Polska.
Dodatkowo klienci firmowi Getin Noble otrzymają wraz z kartą płatniczą dostęp do całodobowej infolinii medycznej, gdzie będą mogli uzyskać informacje teleadresowe aptek, szpitali i przychodni specjalistycznych, a także skonsultować swój stan zdrowia z lekarzem dyżurnym.
Klienci wraz z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczeń otrzymają dedykowany im numer telefonu, pod którym będą mogli uzyskać pomoc 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.