w , ,

Kampania LINK 4 autorstwa OgilvyInteractive

Główny przekaz kampanii LINK4 „Podnieś swój poziom zadowolenia” podkreśla atuty oferty ubezpieczyciela. W wynikach niezależnych badań dotyczących satysfakcji klientów w zakresie likwidacji szkód, to właśnie LINK4 zajął pierwsze miejsce. Jako najchętniej polecany ubezpieczyciel w tym zakresie LINK4 zachęca do dołączenia do grona zadowolonych klientów.

Wszystkie przygotowane przez Ogilvy Interactive kreacje zawierają informacje o benefitach dla każdego klienta: taniej nawet o 420 zł, 12% zniżki dla kupujących on-line i gwarancja pomocy w ciągu 30 minut.

Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii banerowej oraz projekty landing page i kreacje na stronę główną serwisu Link4.

– W kreacjach internetowych znalazło się wybrakowane auto, z hasłem „Podnieś swój poziom zadowolenia” oraz interaktywnym suwakiem. Użytkownik może przesunąć suwak tak, aby samochód „się naprawił”. W ten prosty sposób staraliśmy się zobrazować korzyść dla konsumenta, klienci nie muszą się godzić na standardową likwidację szkód, z której nie koniecznie są zadowoleni, wystarczy, że w tej kwestii zaufają LINK4 – mówi Artur Pluta z Ogilvy Interactive.

LINK4 to klient współpracujący na stałe z agencją OgilvyInteractive od 2010 roku.

Agencja odpowiada głównie za tworzenie nowych kreatywnych pomysłów służących osiąganiu celów sprzedażowych klienta, jak również za rekomendację skutecznych form używanych w działaniach realizowanych przez agencję w Internecie.

Kampanie sprzedażowe wspierane są spotami emitowanymi w TV, dla których strategię tworzy Gruppa66 Ogilvy. Za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Redworks,

zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.

…….…………………………………………………………………………………………………………………
W Polsce OgilvyInteractive należy go Ogilvy Group Poland, która oprócz OgilvyInteractive obejmuje jeszcze sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/SoHo Square, agencję marketingu zintegrowanego OgilvyAction , agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.

OgilvyInteractive powstało w 1983 jako pierwsza sieć reklamowa na świecie specjalizująca się w marketingu interaktywnym. Wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50.

Patrycja Sawicka

BLACK&WHITE PR/PRimoloko

ul. Bracka 25/B8

Warszawa 00-028

tel. 22 692 16 10

mobile. 506 181 076

Avatar photo

Napisane przez Black&White PR

W Sage ruszyła Zimowa Promocja

Świeże klimaty w salonie