w

Już dzisiaj Natsu i Jasper na otwarciu Candy POP w Złotych Tarasach

Natsu i Jasper – znani i lubiani influencerzy uświetnią otwarcie pierwszego w Polsce sklepu Candy POP. Na smakoszy czekały będą słodycze zza oceanu, egzotyczne przekąski i orzeźwiające napoje w niespotykanych dotąd w Polsce smakach – to wszystko zaoferuje klientom nowy sklep litewskiej sieci Candy POP.

Już dzisiaj, 26 lipca, na otwarciu sklep Candy POP w Złotych Tarasach pojawią się gwiazdy polskich mediów społecznościowych: Natsu, czyli Natalia Karczmarczyk oraz Kacper Porębski, znany szerszej publiczności jako Jasper. Znani influencerzy będą testować sławne z Tik-Toka i Youtube’a słodycze, wraz z pierwszymi klientami nowo otwartego salonu. Będzie to niepowtarzalna okazja, by spróbować smakowitych nowości oferowanych przez Candy POP, a przy okazji spotkać gwiazdy polskiego Internetu. Jaspera będzie można poznać w godzinach 14-16, natomiast Natsu od 18 do 20.

Otwarcie sklepu Candy POP w warszawskich Złotych Tarasach jest świetną wiadomością dla wszystkich tych, którzy uwielbiają odkrywać nowe smaki słodyczy i słonych przekąsek. W nowo otwartym miejscu będzie można kupić m.in. ciasteczka, batony, chipsy, rameny i napoje w niespotykanych, niedostępnych wcześniej w Polsce smakach. Produkty pochodzące z USA, Japonii i innych odległych krajów będą wreszcie na wyciągnięcie ręki, a ogromny wybór przysmaków sprawi, że klienci z pewnością pokochają to miejsce.

Litewska sieć Candy POP w listopadzie ubiegłego roku otworzyła sklep online, a dzięki swojej bogatej ofercie, pełnej limitowanych serii, szybko zdobyła popularność i wiernych klientów. Ogromne zainteresowanie polskich smakoszy spowodowało, że spółka zdecydowała się na otwarcie sklepu stacjonarnego w Warszawie.

„- Serdecznie zapraszamy na otwarcie sklepu Candy POP w Złotych Tarasach, które będzie pełne przysmaków i niezapomnianych emocji. Nie zabraknie u nas również sławnych influencerów – na naszych pierwszych klientów czekali będą Natsu i Jasper, więc z pewnością dużo będzie się działo. Smakosze znajdą u nas limitowane serie słodyczy i niepowtarzalne smaki, niedostępne w innych sklepach. Nasza oferta zachwyci nawet najbardziej wymagających klientów i jesteśmy pewni, że będą do nas wracać po kolejne nowości.” – mówi Dovydas Juškys, CEO Candy POP.

Litewska sieć dba o regularne odświeżanie swojego asortymentu, by jej klienci mogli spróbować osławionych słodyczy, przekąsek i napojów, znanych im dotąd tylko z Tik-Toka czy YouTube’a. Otwarcie sklepu stacjonarnego w Warszawie będzie pierwszym krokiem do ekspansji Candy POP na naszym rynku, co zwiastuje słodką rewolucję nad Wisłą, a także okazją do spotkania twarzą w twarz z gwiazdami polskiego Internetu.

Napisane przez Valkea

Wyniki finansowe Grupy Kuehne+Nagel

Ostatni etap procesu rozwojowego bazującej na Premium Platform Electric serii Audi Q6 e-tron