Jako rzecznik prasowy tej struktury odpowiadał za kontakty z polskimi oraz zagranicznymi mediami, wdrażanie strategii komunikacyjnych UEFA w Polsce, prowadził działania promocyjne (projekt Przyjaciele UEFA EURO 2012), współorganizował również najważniejsze wydarzenia medialne poprzedzające Turniej.
Jak sam zaznacza, impulsem do założenia własnej agencji PR było doświadczenie, jakie wyniósł ze swojej współpracy z UEFA oraz świetne kontakty w środowisku międzynarodowych mediów. – To, czego nauczyłem się podczas Turnieju UEFA EURO 2012, w tej chwili pragnę wykorzystać we własnej działalności. Jestem szczęśliwy, że byłem wśród ludzi, dzięki którym Mistrzostwa były wielkim sukcesem. Teraz jestem gotów podjąć się nowych wyzwań, by sukcesy osiągali moi klienci – mówi Juliusz Głuski.
Agencja Image Doctors ma skupić się na zarządzaniu wizerunkiem klientów korporacyjnych oraz indywidualnych, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kryzysowego. W swoim pakiecie usług oferuje również działania z zakresu media relations (outsourcing biur prasowych), e-PR, social media marketingu. Agencja zapowiada również uruchomienie w najbliższym czasie programu szkoleń medialnych z udziałem czołowych polskich dziennikarzy i producentów radiowych i telewizyjnych.
Juliusz Głuski przez ostatnie trzy lata pracował jako rzecznik prasowy turnieju UEFA EURO 2012™ w Polsce, wcześniej przez kilkanaście lat był dziennikarzem radiowym i telewizyjnym, m.in. w „Wiadomościach” TVP 1, „Panoramie” TVP 2, „Sygnałach Dnia” w Programie I Polskiego Radia, a także redaktor działu zagranicznego „Gazety Wyborczej” oraz dziennikarz Działu Gospodarczego tygodnika „Polityka”.