Z początkiem lutego b.r. restauracja Akademia Smaku wcieliła w życie nowy model biznesowy, oparty na zaufaniu do klienta i odnoszący się jednocześnie do jego uczciwości. Projekt pod hasłem „Bezcenny Luty” polega na prostym, choć zaskakującym mechanizmie: gość rezerwuje stolik, przychodzi do restauracji, zamawia, je i płaci tyle, ile uważa za stosowne.
"Najważniejszą kwestią dla nas jest satysfakcja klienta, którą osiągamy dzięki wyśmienitej kuchni
i obsłudze na najwyższym poziomie. Duża grupa ludzi ocenia jednak kulinaria poprzez pryzmat ceny i nie chodzi do dobrych restauracji z obawy na wysokość rachunku. W ten sposób eliminujemy przyjemność. Akcja „Bezcenny Luty” ma zatem na celu przede wszystkim zapewnienie naszym klientom satysfakcji z wizyty"– wyjaśnia ideę akcji Andrzej Sternicki, menadżer i współwłaściciel restauracji.
Akcja, oprócz marketingowego wydźwięku, ma również swój wymiar społeczny. Odwołanie się do ludzkiej uczciwości to duża nowość na polskiej scenie gastronomicznej, która stosunkowo niedawno zdążyła się oswoić z podobnym modelem „płać i jedz ile chcesz”.
Odwrócenie tej kolejności jest pod względem biznesowym krokiem odważnym i ryzykownym. Dlatego też właściciele Akademii Smaku zdecydowali się przetestować pomysł przez okres jednego miesiąca. "Jeżeli ta formuła się sprawdzi i nie będzie powodowała bankructwa firmy, a nasi klienci będą zadowoleni, to na pewno zostawimy ten pomysł na dłużej" – zapowiada Sternicki.
Akademia Smaku
ul. Oboźna 9, Warszawa
rezerwacje: (22) 828-99-01
www.akademia-smaku.com.pl