GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, przygotował poradnik dotyczący zwiększenia dotarczalności w kampaniach email marketingowych.
Dostarczalność – czyli zdolność skutecznego dostarczania wiadomości email – jest jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów. Z badań przeprowadzonych przez MarketingSherpa wynika, że jeden na sześciu odbiorców nie otrzymuje wysłanego do niego emaila, ponieważ zostaje on omyłkowo zatrzymany przez filtr antyspamowy.
Z poradnika przygotowanego przez ekspertów email marketingu z GetResponse można dowiedzieć się nie tylko jakie czynniki powodują niedostarczenie wiadomości email, ale również jak temu zaradzić.
Poradnik wyjaśnia m.in.:
- Jak tworzyć treść newsletterów, aby nie wpływała ona negatywnie na dostarczalność
- Dlaczego warto stosować rozpoznawalny adres email w polu nadawcy
- Sposoby zarządzania “higieną” listy kontaktów
- Jak efektywnie monitorować dostarczalność wysyłanych wiadomości
- Dlaczego warto wysyłać newslettery regularnie
“Zgoda na przesyłanie informacji handlowych to dziś za mało, aby odróżnić pełnowartościowe newslettery od spamu. Dostawcy skrzynek pocztowych, chroniąc swoich użytkowników przed inwazją niezamówionych wiadomości, wprowadzają coraz to nowe reguły do filtrów antyspamowych. Odbija się to na działaniach marketerów, którzy nie mając pełnej świadomości obowiązujących zasad, mogą ponieść klęskę przy próbach dostarczenia newsletterów do skrzynek odbiorczych. – mówi Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji w GetResponse –Dlatego postanowiliśmy stworzyć poradnik, który nie tylko odkrywa tajniki dostarczalności, ale również prezentuje niezawodne sposoby, które powinny być stosowane przez każdego kto wykorzystuje email jako narzędzie komunikacji marketingowej”
Darmowy poradnik “10 niezawodnych sposobów na najwyższą dostarczalność kampanii email marketingowych” można pobrać ze strony: http://www.getresponse.pl/email-marketing/baza-wiedzy/artykuly/dostarczalnosc.html
GetResponse zaprasza również do wzięcia udziału w kampanii “Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy – bez ponoszenia żadnych kosztów – może przetestować dostarczalność wiadomości na poziomie 99,3%.