Co klient powinien wiedzieć o najnowszych rozwiązaniach teleinformatycznych, żeby podnieść efektywność swojej pracy, a w efekcie konkurencyjność swojej firmy? Na te i inne pytania odpowiedzą podczas Konferencji Siła Telemarketingu (26 i 27 września 2011) przedstawiciele Alfavox oraz zaproszeni goście. Prezentacja przeprowadzona zostanie w formie aktywnej dyskusji pomiędzy reprezentantami dużych, outsourcingowych call center. Przedstawią oni również swoje poglądy na temat najnowszych trendów w zakresie rozwiązań głosowych – call/ contact center, Predictive Dialer, Workforce Management itp.
– Nie chcemy podczas Siły Telemarketingu tylko chwalić się naszymi rozwiązaniami, naszym głównym celem jest pokazanie obiektywnej, eksperckiej opinii na temat rynku rozwiązań teleinformatycznych w Polsce. Chcemy przedstawić aktywną wymianę poglądów i interakcję pomiędzy zaproszonymi gośćmi, żeby odpowiedzieć na najbardziej nurtujące nas i Państwa pytania dotyczące nowoczesnych rozwiązań głosowych oraz przyszłości rynku – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
Alfavox został tegorocznym Partnerem Siły Telemarketingu
– Zdecydowaliśmy się wziąć czynny udział w tym przedsięwzięciu, ponieważ daje ono szansę na rzeczową i pogłębioną dyskusję ekspertów, z której owoców może skorzystać cała branża. Zależy nam również na tym, aby podzielić się naszymi doświadczeniami, mamy bowiem nadzieję, że przyczynią się one do rozwoju rynku telemarketingu w Polsce – komentuje Janusz Tomiczek.