Generalnym przesłaniem marki NEC w tym roku był slogan: „Create Endless Impressions”. Do tego hasła nawiązywały poszczególne trzy strefy tegorocznego stoiska NEC: Digital Signage dla handlu (pod hasłem „Engage”), konferencje korporacyjne („Connect”) oraz duże obiekty („Impress”).
Największą popularnością na stoisku NEC cieszyły się przede wszystkim premierowe rozwiązania i produkty. Były to m.in.: ściana LED o powierzchni 24m2 zbudowana w oparciu o modułu LED 2.7mm, gotowy produkt LED poster pozwalający na aranżację ciekawej przestrzeni informacyjno-reklamowej, czy nowe monitory z serii V i P dysponujące rozdzielczością UHD oraz technologią HDR. Uwagę gości przykuwał także najmocniejszy projektor instalacyjny NEC o jasności 40 000 lumenów, który nota bene często mylony był z ekranem LED! Świadczy to niezbicie o tym, iż jasność i jakość wyświetlanego obrazu przez projektor NEC PH3501QL była imponująca. Dużym zainteresowaniem odwiedzających cieszyła się też ściana dotykowa złożona z sześciu monitorów wąskoramkowych X555UN-PG w oparciu o modułowy system Shadow Sense. Furorę wśród uczestników zrobił także widowiskowy mapping na bryle podwieszonej pod sufitem stoiska. Instalacja została wykonana przy współpracy z partnerem NEC – firmą Urbanscreen i wykorzystywała laserowe projektory LCD – NEC PA803UL z zamkniętym silnikiem optycznym, pozwalającym na pracę w ciężkich warunkach otoczenia np.: przy dużym zapyleniu.
Dodatkowo na stoisku można było zobaczyć NEC InfinityBoard – nowatorskie rozwiązanie pozwalające na jednoczesne prowadzenie wideokonferencji i wirtualnych spotkań wraz pracą na wspólnych dokumentach. To co dodatkowo wyróżnia NEC InfinityBoard to otwarta platforma, która pozwala na współpracę z praktycznie wszystkimi systemami wideokonferencyjnymi dostępnymi na rynku, podczas gdy wiele innych rozwiązań tego typu ogranicza komunikację tylko w obrębie jednego systemu.
NEC ujawnił także kilka strategicznych informacji, przede wszystkim przejęcie niemieckiej firmy S[quadrat], wiodącego dostawcy rozwiązań LED. Pozwoli to jeszcze bardziej poszerzyć ofertę ekranów LED do zastosowań wewnątrz i na zewnątrz budynków oraz umożliwi rozwój profesjonalnych usług i dodatkowych możliwości wsparcia, zapewniając kompletną obsługę partnerów i klientów NEC.
Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing and Business Development w NEC Display Solutions Europe powiedziała: “Jesteśmy obecni na ISE od lat i tegoroczna edycja z pewnością była najlepsza i największa w historii. Nasz cel na targach był prosty: pokazać, jak technologie NEC umożliwiają firmom i instytucjom profesjonalną i skuteczną cyfrową komunikację. Dzięki trzem różnym strefom nasze stoisko zapewniało idealne tło do prezentacji przyszłościowych rozwiązań wizualnych w różnych zastosowaniach: od sal spotkań poprzez systemy Digital Signage w handlu, aż po duże obiekty.”
Wśród innych, wartych uwagi atrakcji na stoisku NEC należy również wymienić wywiady zrealizowane z branżowymi ekspertami, prowadzone przez Adriana Cotterilla, redaktora naczelnego DailyDOOH i założyciela Ministry of New Media.