w ,

Interactive Intelligence: dwukrotny wzrost zamówień na usługi cloud w trzecim kwartale b.r.

Firma odnotowała przychody w wysokości 52,1 mln dolarów, co stanowi wzrost o 25% w porównaniu do trzeciego kwartału 2010 r. Zamówienia dotyczące usług w chmurze w trakcie tego kwartału zwiększyły się prawie dwukrotnie w porównaniu do trzeciego kwartału 2010 roku, osiągając 31% ogółu zamówień zarejestrowanych w tym okresie.

„Obserwujemy wyraźne przesunięcie rynku w kierunku centrów kontaktowych opartych na chmurze. Dlatego koncentrujemy się na rozbudowaniu naszej pozycji w najwyższym sektorze tego segmentu” – powiedział założyciel i CEO Interactive Intelligence, dr Donald E. Brown. – „W trzecim kwartale 2011 roku podpisaliśmy największy kontrakt w historii firmy: opiewający na 10 mln dolarów pięcioletni kontrakt na usługi w chmurze dla maksymalnie 4200 stanowisk agentów z perspektywami na dodatkową rozbudowę. Postrzegamy tę transakcję jako kolejny dowód siły naszej oferty.”

Zysk operacyjny za trzeci kwartał liczony zgodnie z ogólnie przyjętymi w USA zasadami księgowości GAAP wyniósł 4,7 mln dolarów, a zysk netto 3,3 mln dolarów. Dla porównania w analogicznym kwartale zeszłego roku zysk operacyjny wynosił 5,6 mln dolarów, a zysk netto 3,5 mln dolarów. Saldo gotówki i inwestycji na 30 września 2011 roku wyniosło 92 mln dolarów, bez zadłużenia. W trakcie kwartału firma wykorzystała środki pieniężne wysokości 9,3 mln dolarów do zakupu firmy CallTime Solutions, dystrybutora rozwiązań Interactive Intelligence w Australii i Nowej Zelandii.

W trzecim kwartale 2011 roku firma Interactive Intelligence otrzymała nagrodę Frost & Sullivan „Firma Roku” w sektorze systemów dla centrów kontaktowych w USA.

Avatar photo

Napisane przez Kinga Szkultecka

Nowy Urinal® Syrop – by sprostać dziecięcym potrzebom

„Poza czasem” w Galerii