W ostatnim czasie w kontaktach Business to Business (B2B) można zaobserwować wyraźny trend do zacieśniania współpracy z kontrahentem oraz szybkiej, a zarazem prostej wymiany informacji. Graphcom wraz ze swoją platformą B2B wpisuje się w ten trend, oddając do dyspozycji użytkowników wiele niezbędnych w codziennej pracy funkcji – mówi Tomasz Krause, Prezes Zarządu Graphcom Sp. z o.o.
Narzędzie to pozwala na zdalną obsługę kontaktów z partnerami biznesowymi. Uprawnieni kontrahenci, za pomocą przeglądarki internetowej, mają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, mogą w wygodny sposób składać zamówienia, reklamacje, monitorować stan: płatności, realizacji zamówień, zgłoszeń reklamacyjnych, serwisowych czy produkcyjnych.
Platforma B2B zapewnia pełne bezpieczeństwo i poufność informacji. Wszystkie zaewidencjonowane w niej transakcje są natychmiast widoczne. Skraca to do minimum czas przepływu informacji między partnerami.
Prowadzenie internetowej platformy zakupowej oraz wdrożenie automatyzacji przesyłania dokumentów drogą elektroniczna z kluczowymi klientami powinno zredukować nakład pracy na obsługę Klienta o niemniej niż 20% w pierwszym roku i znacznie więcej w kolejnych latach. Rozwiązanie to świetnie sprawdzi się w przedsiębiorstwach z branży meblowej, budowlanej czy elektro.
Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.
Więcej informacji o Graphcom Sp. z. o.o. dostępne na www.graphcom.pl