Prace wykonane przez Infovide-Matrix obejmowały zaprojektowanie, dostarczenie i wdrożenie kompleksowych rozwiązań związanych z poprawnym funkcjonowaniem sprzedaży pozostałej w PGNiG. Wdrożeniem zostały objęte obszary związane ze sprzedażą pozataryfową gazu, energii, wody, ropy oraz innych materiałów. Dodatkowe funkcjonalności dotyczyły również sprzedaży usług, elementów majątku trwałego, jak i materiałów. Implementacja nowych rozwiązań pozwoli również ergonomicznie dysponować systemem refakturowania np. za media. Ponadto procesem objęte zostały unijne elementy sprzedaży pozostałej.
„Realizacja projektu dla PGNiG pozwoli na kompleksowe wdrożenie rozwiązań odpowiadających na aktualne potrzeby rynku. Dzięki odpowiednim funkcjonalnościom system zapewni szybszą obsługę Klienta oraz umożliwi jeszcze skuteczniejszą realizację sprzedaży. Efektem wdrożenia jest zoptymalizowany, zintegrowany oraz kontrolowany na każdym etapie proces sprzedaży w PGNiG. Cieszymy się, że doświadczenie Infovide-Matrix pozwoliło na efektywne wsparcie naszego Klienta w zakresie budowania jakości procesów biznesowych.” – powiedziała Ewelina Love , kierownik projektu po stronie Infovide-Matrix SA.
Zakres organizacyjny objęty wdrożeniem to Centrala Spółki PGNiG S.A, CLPB, sześć Oddziałów Obrotu Gazem (DOOG, GOOG, KOOG, MOOG, POOG, WOOG), w trzech Oddziałach PGNiG S.A. (Odolanów, Sanok, Zielona Góra) oraz Pomorska Spółka Gazownictwa.