Firma Sparking finalizuje prace nad unikalnym systemem influgeR. Będzie to agregat mikroinluencerski pozwalający zarabiać użytkownikom portali społecznościowych na promocji marek, niezależnie od zasięgu ich profili. Zleceniodawcom kampanii będzie oferował możliwość dotarcia do organicznie związanych ze sobą społeczności, korzystając z autentyzmu i kreatywności zarejestrowanym w nim promotorów.
W zależności od założeń określanych przez zleceniodawców, kampanie buzz marketingowe będą polegać na zamieszczeniu postów na Facebooku, zdjęć na IG, filmów na YT czy TikToku, a nawet na publikowaniu artykułów w sieci.
Nad prawidłowym przebiegiem kampanii będą czuwali dedykowani kontrolerzy.
Usługa będzie miała profil abonamentowy, a jej premiera planowana jest na jesień 2023.
Producentem systemu InflugeR jest działająca od 2017 roku firma Sparking. Misją firmy jest tworzenie aplikacji i systemów rozwiązujących problemy konkretnych społeczności. Jednym z takich produktów jest rozwijana w Warszawie i Krakowie zaawansowana aplikacja do parkowania TiPark. Dzięki niej już kilkadziesiąt tysięcy użytkowników wymienia między sobą miejsca parkingowe, oszczędzając czas i zarabiając pieniądze.