Awans Inchcape Motor Polska o pięć pozycji (z 41 na 34 miejsce) to zasługa ponad 25% wzrostu sprzedaży sieci, co przełożyło się na 2778 sprzedanych pojazdów marek BMW oraz MINI w salonach w Warszawie, Wrocławiu oraz w działającym od trzeciego kwartału 2017 r. salonie w Poznaniu. W zeszłym roku sprzedaż Inchcape Motor Polska rosła nie tylko szybciej niż cały rynek motoryzacyjny (18%), ale również szybciej od segmentu premium.
Z danych opublikowanych przez KPMG wynika, że rynek produktów premium w Polsce wciąż rośnie, natomiast liczba rejestracji nowych samochodów marek premium przekroczyła w 2017 roku 61 tys. sztuk. Marka BMW odpowiada za blisko dwie czwarte sprzedaży modeli premium, z kolei Inchcape zbliża się do poziomu 5% wolumenu tego segmentu rynku.
Inchcape nadal myśli o możliwościach rozwoju. W drugiej połowie 2017 roku, brytyjski koncern otworzył swój oddział w Poznaniu; nie wyklucza jednak dalszej ekspansji na rynku polskim. W 2018 roku dealer otworzył własny pop-up store ulokowany w warszawskim centrum handlowym Blue City, będący największym tego typu przedsięwzięciem w Polsce.
– W perspektywie najbliższych kilku lat planujemy zwiększyć sprzedaż do poziomu 5 tysięcy sztuk nowych pojazdów rocznie – deklaruje Marcin Słomkowski, prezes Inchcape Motor Polska. – Z naszych usług korzysta obecnie około 20 proc. użytkowników autoryzowanych serwisów marek BMW i MINI w Polsce. Jak wynika z analiz nasze regularne wzrosty wynikają m.in. z wysokiego wskaźnika zadowolenia i jakości obsługi klienta.