w , ,

IMR advertising by PR z jagodą Acai

Promocja w mediach drukowanych i internetowych obejmie sześć produktów: jagodę Acai, Liść Oliwny, jagodę licyjską Goji, Korzeń Arktyczny, Drenafast oraz w okresie jesienno-zimowym – Pichtosept.

„Zdecydowaliśmy się podpisać umowę na suplementy żywności wspomagające odporność i ogólną kondycję psychofizyczną, gdyż wychodzimy z założenia, iż znacznie lepiej i taniej jest zapobiegać ewentualnym chorobom, niż je leczyć. Oczywiście, najlepiej byłoby, gdybyśmy codziennie odżywiali się racjonalnie, ale rzadko jest to możliwe i najczęściej pośpiech bierze górę nad rozsądkiem” – mówi Monika Iskandar , dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.

Choć wszystkie produkty będą traktowane z jednakowym zaangażowaniem, to wśród nich zwraca uwagę jagoda Acai rosnąca tylko w lasach deszczowych amazońskiej puszczy, a mająca w swoim składzie mieszankę witamin, mikroelementów, aminokwasów, kwasów tłuszczowych, fitosteroli, polifenoli i przeciwutleniaczy. Moda na jagody Acai przyszła do nas z Zachodu słusznie wzbudzając zdrowe zainteresowanie. Ot, choćby z powodu właściwości odchudzających, przeciwstarzeniowych, oczyszczających organizm. Tylko tyle i aż tyle. Warto spróbować, żeby uwierzyć.

Avatar photo

Napisane przez IMR advertising by PR

EMC Forum 2011

Współpraca sieci Aptek Mediq i Banku Handlowego