w ,

IMR advertising by PR z Colfarmem

Agencja zobowiązała się do budowania świadomości konsumenckiej, przekonywania do nowatorskich właściwości oraz korzyści mogących płynąć ze stosowania nutrikosmetyków z linii Beauty: Body, Skin, 40+, Hair i Hydro, a także suplementu Slim & Beauty, którego oryginalność polega na połączeniu wyciągu z alg morskich i sproszkowanych owoców opuncji. Taka kompozycja składników pozwala spalać tkankę tłuszczową i ułatwia utratę wagi ciała bez ryzyka wypłukiwania z organizmu minerałów.

„Podjęliśmy się promowania nutrikosmetyków spółki Colfarm ze względu na ich uniwersalność stosowania przez szeroką grupę dbających o styl i jakość życia kobiet i mężczyzn. Badania konsumenckie przeprowadzone przez Colfarm potwierdziły, iż działają one odżywczo na skórę, włosy oraz paznokcie. Wspierają procesy metaboliczne zachodzące w skórze, a także odpowiednio ją nawilżają” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.

Dwunastomiesięczna promocja idei nutrikosmetyków ZF Colfarm SA obejmie media drukowane oraz Internet.

Avatar photo

Napisane przez IMR advertising by PR

Europejski Kongres Gospodarczy 2012 dobiegł końca

Zegarek IWC Schaffhausen Big Pilot Edycja DFB 2012