w , ,

IKEA Kraków z Open Media

Po trzymiesięcznym okresie próbnym IKEA Kraków powierzyła opiekę nad swoim wizerunkiem agencji PR Open Media. Odpowiada ona za realizację spójnej strategii działań wizerunkowych, w tym m.in. za przygotowywanie informacji prasowych, budowanie trwałych relacji z mediami lokalnymi i regionalnymi, bieżące wsparcie Klienta w komunikacji marketingowej oraz planowanie i organizację wydarzeń kierowanych do najbliższego otoczenia.

Team pracujący dla IKEA Kraków to: Agnieszka Dźwigoń oraz Przemysław Pawluś. Agencja pozyskała kontrakt w wyniku konkursu ofert.

********

IKEA Kraków istnieje od 1998 roku. We wrześniu 2011 roku zakończyła się przebudowa sklepu, po której IKEA Kraków stała się trzecim co do wielkości i jednym najnowocześniejszych sklepów IKEA w Polsce. Nowa IKEA Kraków oferuje klientom ponad 9 tys. produktów, 64 inspirujące wnętrza, przestronną restaurację na 500 miejsc siedzących z bezpłatnym dostępem do Internetu, miejscem dla karmiącej mamy oraz strefą zabawy dla najmłodszych, a także bezpłatną bawialnię „Czarodziejski Las Smaland” z profesjonalną opieką dla dzieci w wieku 3-10 lat.

**********

Agencja Public Relations Open Media powstała w 2003r. i szybko zyskała sobie grono wiernych klientów. Prowadzi m.in. krótko, średnio oraz długofalowe kampanie PR dla firm, produktów i usług. Wśród Klientów agencji znaleźli się między innymi: GlaxoSmithKline, Walmark, Europlant PhytoPharm, Suedzucker Polska, Polpharma, Bonarka City Center, Kolorino Drewex, i’coo, Hauck, Bank BPH, ITI Multikino, a teraz także IKEA Kraków.

 www.openmedia.pl.

Avatar photo

Napisane przez Open Media

Skillz Up na toruńskiej Motoarenie

Zabójcze upały – słońce groźne dla serca