Każdy z nominowanych do nagrody producentów musiał wykazać się umiejętnością zaoferowania klientom innowacyjnych rozwiązań o dużej wartości dodanej. HUAWEI zostało laureatem nagrody z uwagi na nieustające zaangażowanie firmy w rozwój branży, a argumentując przyznanie wyróżnienia HUAWEI komisja konkursowa wymieniła między innymi:
- wejście na rynek chmury obliczeniowej w 2008 roku i utrzymywanie ponad 10 tys. pracowników dedykowanych działom badawczo-rozwojowym oraz obsłudze serwisowej;
- wprowadzenie na rynek innowacyjnej platformy do zarządzania usługami w chmurze, ManageOne, ułatwiającej ujednolicenie zarządzania urządzeniami różnych producentów, pracujących w oparciu o różne systemy operacyjne dla różnych aplikacji;
- uruchomienie Cloud Service Brokerage (CSB), centrum innowacji dla środowiska chmury, zapewniającego większą elastyczność dostawcom usług telekomunikacyjnych w chmurze dzięki dostępowi do rozwiązań w modelach IaaS i SaaS.
„W ciągu minionego roku, HUAWEI oferowało zintegrowane rozwiązania przeznaczone dla dostawców usług w chmurze, wspierając tym samym ich działalność biznesową, umożliwiając zdobycie nowych źródeł zysku i redukując OPEX. Jesteśmy dumni, że ciężka praca naszego zespołu znalazła uznanie w oczach globalnego autorytetu jakim jest Forst & Sullivan” – powiedział Bruce Wang, dyrektor pionu Carrier Cloud Computing w HUAWEI.
Kompletne rozwiązania oferowane przez HUAWEI zostały już wdrożone przez największe firmy telekomunikacyjne na świecie. Do niedawnych sukcesów firmy należą, m.in.: współpraca przy konstrukcji mobilnego systemu „Międzynarodowego Portu Informacyjnego” w Chinach – jednego z największych centrów danych na świecie; opracowanie rozwiązań dla Starhub w Singapurze, w tym platformy publicznych usług w chmurze, w ramach procesu przebudowy systemu teleinformatycznego prowadzonego przez rząd Singapuru w celu stymulacji wzrostu małych i średnich przedsiębiorstw; przebudowa systemu IT firmy Sinotrans, największego chińskiego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, obejmująca dostarczenie i zarządzanie usługami oraz konsolidację centrów danych w ponad 30 lokalizacjach w dwóch centrach pracujących w środowisku chmury, która umożliwiła zmniejszenie liczby personelu zajmującego się obsługą i konserwacją systemu z 64 do 4 pracowników, a także konstrukcja ponad 260 centrów danych na całym świecie, z których 35 to dedykowane centra danych pracujące w środowisku chmury.
Więcej o HUAWEI: www.huaweipolska.pl