Grono klientów GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, powiększyło się o kolejnego dużego klienta. Od marca 2012 r. eksperci email marketingu GetResponse odpowiadają za obsługę z zakresu email marketingu warszawskiego hotelu Marriott, należącego do międzynarodowej sieci Marriott International.
Umowa obejmuje wsparcie w zakresie technologii, doradztwo oraz realizację poszczególnych elementów kampanii email marketingowych, w tym m.in. przygotowywanie szablonów newsletterów. Marriott Warszawa wykorzystuje także aplikację GetResponse umożliwiającą budowanie listy mailingowej za pomocą portalu Facebook.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Wśród firm i marek, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse są Gratka Technologie, Wyborowa, Meritum Bank, Big Star, Raiffeisen Insurance, PZPN, Widzew Łódź, MyDeal.pl, Motor-Press Polska, Cyfrowe.pl, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz wiele innych.
O GetResponse
Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 220,000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 5,200 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, video emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.