w

HONOR zdobył nagrodę Kantar BrandZ Inspirational Star of Innovation i zajął pierwsze miejsce w rankingu Top 100 Wschodzących Marek BrandGrow w Chinach

[Szanghaj, Chiny – 2 października 2023 r.] Globalna marka technologiczna HONOR zdobyła nagrodę Inspirational Star of Innovation Award w kategorii Inteligentne Urządzenia podczas gali Kantar BrandZ China 2023, która odbyła się w Szanghaju.

Rankingi BrandZ uznawany jest za miarę skuteczności marketingu na całym świecie. Metodologia oceny i dane z Kantar BrandZ są wykorzystywane przez najważniejsze globalne instytucje finansowe i wiodące światowe organizacje jako ważne wskaźniki, umożliwiając markom lepszą ocenę ich wyników. Według Kantar Group, HONOR zajmuje wiodącą pozycję w takich obszarach jak Meaningful Index (Indeks Znaczenia), Demand Power Index (Indeks Popytu) i Shaking Things Up Index (Indeks Zamieszania na Rynku). Ponadto HONOR w kategorii Inteligentne Urządzenia osiągnął najlepsze wyniki, dzięki czemu otrzymał nagrodę Inspirational Star of Innovation.

Miaozhen Academy of Marketing Science (MAMS) jednocześnie ogłosiło również tegoroczną listę „Top 100 Wschodzących Marek BrandGrow w Chinach”. HONOR kolejny rok z rzędu zajmuje pierwsze miejsce na liście z potencjalną wyceną kapitału przekraczającą 3,8 billionów chińskich Renminbi i wzrostem o 70,8 miliardów RMB (23% w porównaniu do poprzedniego roku).

Termin „potencjalny kapitał” został po raz pierwszy stworzony przez MAMS, aby zapewnić wskaźnik finansowy do oceny potencjału wzrostu wschodzących marek. Wycena uwzględnia zarówno bieżącą wartość marki, jak i jej potencjał wzrostu, w oparciu o czynniki wewnętrzne i zewnętrzne. Uwzględnia również dane z badań konsumenckich, zasięg online i indeks Baidu (indeks jednej z chińskich międzynarodowych firm technologicznych), oceny instytucji inwestycyjnych oraz publiczne dane finansowe.

HONOR jest pretendentem, który nieustannie przesuwa granice innowacji. Marka jest dobrze rozpoznawalna przez konsumentów dzięki różnorodnym produktom i inteligentnym doświadczeniom, a także zaangażowaniu w ochronę środowiska i społeczeństwo. Cieszymy się, że HONOR jest obecnie jedną z najlepszych marek na świecie w segmencie inteligentnych urządzeńskomentowała Doreen Wang, prezes Kantar Greater China i globalna przewodnicząca Kantar BrandZ.

HONOR wierzy, że produkty są podstawą marki, a marka jest najwyraźniejszym wskaźnikiem rozpoznawalności produktu. Wierzymy, że produkty premium tworzą tę markę, dlatego HONOR jest zaangażowany w strategię Dwóch Flagowych Linii (Magic oraz linii N, do której należy m.in. HONOR 80 czy HONOR 90) i koncentruje się na projektowaniu najlepszych składanych smartfonów. Odkąd prawie trzy lata temu staliśmy się niezależni, reinwestujemy 10% naszych rocznych przychodów w badania i rozwój. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych postępów w zakresie dostarczania produktów premium w skali globalnej. Chcielibyśmy podziękować BrandZ za uznanie – powiedział Ray Guo, dyrektor marketingu HONOR Device Co. Ltd.

W Chinach w początkowym etapie sprzedaży HONOR Magic V2 ich liczba przekroczyła całkowitą sprzedaż HONOR Magic V. Według oczekiwań łączna sprzedaż będzie 5-10 razy wyższa w porównaniu do tego, co marce HONOR udało się osiągnąć dzięki dwóm pierwszym generacjom składanych urządzeń. Firma poczyniła również postępy na rynkach międzynarodowych – na niektórych z nich odnotowano trzycyfrowe wzrosty sprzedaży, a łączna sprzedaż w pierwszych pięciu miesiącach roku przekroczyła tą całkowitą z poprzedniego roku. W pierwszej połowie roku marka odnotowała również wzrost dostaw w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce o ponad 130% oraz powyżej 230% w Ameryce Łacińskiej.

Na początku tego miesiąca firma HONOR zaprezentowała na targach IFA 2023 najlżejszy i najsmuklejszy składany telefon HONOR Magic V2 oraz koncepcyjny HONOR V Purse. Ten pierwszy zdobył aż 21 nagród „Best of IFA”, a kolejny otrzymał od uznanych redakcji z całego świata 9 z nich.

Napisane przez krzysztofbrodowski

Kursy języka chińskiego stacjonarnie i online

⅔ Polaków nie miała okazji pracować na odległość, a prawie co piąty uważa, że zmiany Kodeksu Pracy w zakresie pracy zdalnej nie wprowadziły niczego istotnego