Koncern Franke metamorfozę stylu przechodzi niezmiennie od stu lat. Z jednej strony korespondując ze światowymi trendami, z drugiej wyprzedzając je i tworząc nowe rozwiązania, jak również oryginalne kuchenne inspiracje. Heidi Klum została wybrana do roli ambasadorki marki, ponieważ reprezentuje sobą wszystkie mocne strony marki Franke. Jest elegancka i pełna uroku, z okładek popularnych magazynów kreuje światowe trendy mody i pozostaje niezmiennie ikoną stylu życia. Heidi Klum wypracowała sobie światowe uznanie za swój profesjonalizm i niezawodność, a także naturalne poczucie humoru, realistyczne podejście do życia oraz przywiązanie do rodziny. Massimo Vismara, Marketing Communication Manager Franke Kitchen Systems wyjaśnia „Jako globalnie rozpoznawalna twarz, pani Heidi Klum kojarzy się wyłącznie z dobrym gustem i swobodną, naturalną elegancją, dlatego uznaliśmy, że jest idealna, żeby zaprezentować zarówno estetykę, jak i funkcje użytkowe naszych systemów.
Kampania z wykorzystaniem wizerunku Heidi Klum ma jeszcze mocniej inspirować klientów, architektów i projektantów kuchni w tworzeniu ergonomicznych, a zarazem pięknych kuchni na całym świecie.
****
Od 100 lat marka Franke jest synonimem jakości i innowacji w projektowaniu oraz produkcji systemów kuchennych, sanitarnych oraz urządzeń dla gastronomii. Franke jest ambasadorem szwajcarskiej jakości i precyzji, która wyróżnia zlewozmywaki i baterie, ale także okapy, płyty grzewcze, piekarniki, zmywarki, kuchenki mikrofalowe, chłodziarki oraz sortowniki odpadów, produkowane przez firmę. Franke, z główną siedzibą w Aarburgu (Szwajcaria), zatrudnia ponad 10 tysięcy pracowników na całym świecie i ma ponad 70 oddziałów, które działają w ponad 100 krajach. W Polsce firma działa od 1993 roku, ma własny nowoczesny zakład produkcyjny w Sękocinie Nowym pod Warszawą i ponad 40% udział w krajowym rynku zlewozmywaków.