Grupa Ferratum dąży do umocnienia pozycji w europejskiej branży oraz ekspansji na kolejnych rynkach zagranicznych. W tym celu unowocześnia i rozszerza zakres oferty oraz wprowadza nowe narzędzia dotarcia i komunikacji z klientami, m.in. aplikację na Smartfony. Strategia Grupy zakłada stopniowe wprowadzanie nowych usług, dopasowanych do oczekiwań mieszkańców danego kraju. Szeroka oferta produktowa orazdoskonale zorganizowane zaplecze handlowe sprawiają, żeGrupa Ferratum ma mocne fundamenty rozwoju.
„Naszym zadaniem jest świadczenie usług najwyższej jakości przy jednoczesnym rozwoju firmy, dlatego chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Każdy kraj posiada inną specyfikę rynku, toteż bardzo dokładnie opracowujemy metody komunikacji. Działalność w aż 18 krajach to dla całej Grupy powód do dumy, a osobiście dodam, iż wyróżnienie Polski ekskluzywną premierą mobilnej aplikacji to ogromny nasz ogromny sukces i efekt wytężonej pracy.”– mówi Krzysztof Przybysz, Operations Manager Ferratum Poland.
W Polsce, Grupa Ferratum działa już od 2007 roku z siedzibą we Wrocławiu. Polacy szybko docenili usługi firmy, gdyż już w październiku 2010 roku Grupa zrealizowała założone przychody kończąc rok z wynikiem finansowym o 70% wyższym od zakładanego. W ramach podziękowania za owocną współpracę, Grupa Ferratum zadebiutowała swoją mobilną aplikacją właśnie w Polsce, która jest dostępna od stycznia 2012 roku.
Grupa Ferratum jest doceniana nie tylko przez jej klientów. W listopadzie 2011 roku bowiem Ferratum Poland dołączyła do laureatów prestiżowej nagrody Skrzydła KRD. Firma została wyróżniona za Konsekwentne działania zmierzające do ograniczenia ryzyka biznesowego przez weryfikację klientów w KRD. Przedstawiciele liczą na podobną dynamikę rozwoju na rynku australijskim, gdyż według strategii założonej przez grupę, do 2014 roku planowane jest zwiększenie skali prowadzonego biznesu i efektywne działanie w ponad 50 krajach, na pięciu kontynentach. Firma planuje zdobycie znacznego udziału w rynku pożyczek krótkoterminowych i współpracę z ponad 10 milionami klientów.