w

GroupM tworzy Xaxis

Xaxis wyposaży klientów GroupM w  rozwiązania umożliwiające lepsze targetowanie  kampanii reklamowych dzięki największej na świecie bazie danych na temat profili odbiorców a także Punktów styku (tzw. touchpoints)  niż jakakolwiek inna firma na rynku reklamy.  

Obecnie  Xaxis ma swoje biura w 11 krajach świata – w Ameryce Północnej, Europie i Australii, ale jeszcze przed  końcem roku zostaną otwarte nowe oddziały na świecie.  

Utworzenie firmy Xaxis to odpowiedź na rosnące zainteresowanie klientów i popyt  na usługi / rozwiązania umożliwiające reklamodawcom dotarcie bezpośrednio do ściśle określonych grup celowych – niezależnie od wybranych internetowych narzędzi komunikacyjnych takich jak strona internetowa, aplikacje i platformy mediowe.

Platforma Xaxis  do zarządzania zgromadzonymi danymi uwzględnia informacje na temat komunikacji z odbiorcami w kanałach online i offline – co pozwoli klientom GroupM na dotarcie do ściśle określonych odbiorców za pośrednictwem różnorodnych form  – reklamy displayowej, reklamy video, mobile marketingu i płatnych mediów społecznościowych. Xaxis oferuje niezwykle zaawansowane rozwiązania o sprawdzonej efektywności po znacznie niższych kosztach niż inni dostawcy rozwiązań na rynku reklamy.

Tworząc Xaxis, WPP bazuje na  synergii kompetencji i umiejętności pracowników oraz na portfolio doświadczeń w zakresie audience buying, które w ciągu ostatnich trzech lat były rozwijane niezależnie przez różne spółki wchodzące w skład GroupM i WPP takie jak: B3, targ.ad, GoldNetwork, GroupM DSP i GroupM Marketplace.  Tylko w 2010 roku, specjalistyczne firmy, dziś tworzące firmę Xaxis opracowały i wdrożyły blisko 4.000 kampanii na rzecz ponad 400 klientów GroupM.

Na czele firmy Xaxis stoi Brian Lesser, Chief Executive Officer, który zdobywał doświadczenie pracując jako globalny dyrektor  generalny firmy Media Innovation Group (MIG), oferującej zaawansowane usługi / technologie marketingu cyfrowego w ramach koncernu WPP. 

“Xaxis wyznacza trendy i oferuje coraz bardziej efektywne możliwości bezpośredniego dotarcia do ściśle określonych odbiorców, na niespotykaną wcześniej skalę i po znacznie niższych kosztach niż jakakolwiek inna firma na rynku” – stwierdza Brain Lesser.  “W zakresie coraz lepszego targetowania odbiorców, Xaxis stale bada i weryfikuje kompleksowe i wysoko wyspecjalizowane otoczenie marketingu cyfrowego – począwszy od platform demand side po sieci reklamowe, narzędzia optymalizacji i dostawców danych.  Ponieważ Xaxis wypracowało własną platformę technologiczną, która nie jest podłączona z żadną zewnętrzną spółką mediową, może lepiej przygotowywać kompleksowe analizy insightowe na rzecz swoich partnerów. 

“Przez ostatnie trzy lata poczyniliśmy znaczne inwestycje w Ameryce Północnej i na kluczowych rynkach Europy w zakresie usług demand-side buying. Jesteśmy dumni, że połączyliśmy wiedzę i doświadczenie, jako pierwsi na rynku, tworząc specjalną spółkę całkowicie dedykowaną świadczeniu usług audience buying solution” komentuje Rob Norman, CEO GroupM Interaction. 

“Xaxis, jako firma posiadająca własną platformę jest w stanie lepiej chronić dane klientów, lepiej integrować w czasie rzeczywistym wyniki wyszukiwań (tzw. search) oraz lepiej wdrażać kampanie obejmujące różnorodne media i platformy cyfrowe.

Xaxis będzie skutecznie ułatwiać reklamodawcom realizację kampanii o zakładanych wskaźnikach zwrotu z inwestycji, których celem jest wzrost świadomości marki, angażowanie klientów czy działania komunikacyjne obejmujące różnorodne kanały cyfrowe.  Xaxis pozwala również reklamodawcom precyzyjnie rozszerzać zasięg widowni telewizyjnej poprzez działania w mediach cyfrowych bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Jest to możliwe, gdyż Xaxis daje reklamodawcom – klientom GroupM wyłączne prawo dostępu do tej zaawansowanej platformy, jedynej tak zaawansowanej technologii oferowanej przez domy mediowe na świecie. Wszystkie rozwiązania mediowe Xaxis jak również platforma zarządzania danymi wykorzystują badania i analizy insightowe.

“Dotychczas  najbardziej rozbudowane rozwiązania technologiczne były stosowane w procesie sprzedaży powierzchni mediowej i czasu antenowego przez różnorodnych wydawców. ” mówi Mark Read, CEO WPP Digital.  “Wraz z utworzeniem firmy Xaxis, wprowadzamy znaczące zmiany na rynku demand-side solution, umożliwiając optymalizację i targetowanie kampanii na rzecz klientów GroupM z niespotykaną dotychczas precyzją, wykorzystując różnorakie platformy cyfrowe. Żaden inny dom mediowy, spoza grupy, obecnie nie może zaoferować reklamodawcom bardziej efektywnych  rozwiązań w zakresie usług audience buying.”

Avatar photo

Napisane przez Kalitero

Systemy kuchenne Franke – piękno i technologia w niepowtarzalnych formach

Nadszedł czas szalonych letnich okazji