Akcja promocyjna będzie obejmowała sampling saszetek TABASCO®, materiały promocyjne na stołach oraz pudełka do pizzy z nadrukiem zachęcającym do spróbowania jej „na ostro”. Ideą akcji jest przybliżenie polskiemu konsumentowi smaku tradycyjnego amerykańskiego sosu i zachęcenie do wypróbowania go w kolejnym kulinarnym zestawieniu. Poprzednio, marka TABASCO® zawiązała się z warszawskim bistro „Groole” serwującym pieczone ziemniaki.
Sosy TABASCO® powstają na bazie niezwykle ostrej papryki tabasco, jednej z odmian papryki chilli. Sama nazwa pochodzi od nazwy stanu w Meksyku i oznacza „kraj o gorącej i wilgotnej ziemi“. W połowie XIX wieku, rodzina McIlhenny Co. zastrzegła tę nazwę dla produkowanego przez nich, wyjątkowo ostrego sosu, powstającego na bazie ostrych papryk tabasco i wyłącznie z naturalnych składników.
Obecnie wyłacznym dystrybutorem marki TABASCO® jest firma Develey Sp. z o. o.