Specjalne stanowiska usytuowane w halach odlotów trzech portów lotniczych, umożliwiały potencjalnym użytkownikom wypróbowanie telefonów Nokia Lumia 710 i 800, a także programów: HaloGranie, TV Mobilna oraz Nawigacja. Wewnątrz stanowisk na dwóch monitorach można było także obejrzeć spot nt. aparatów i usług telefonicznych.
Ideą akcji było zaprezentowanie funkcjonalności urządzeń oraz prezentacja usług, dla których sprzęt jest przeznaczony. Udostępniono podróżującym rozwiązanie, które uprzyjemniało czas oczekiwania na wylot. Tych kilkadziesiąt minut było doskonałą okazją, aby mogli oni przetestować udostępnione telefony.
Za koordynację kampanii odpowiadała firma GMP. Stanowiska wyprodukowała agencja ADV Experience, a oprogramowaniem sprzętu zajęła się iAgency.
– W dobie wzmożonej walki o klienta oferowanie możliwości testowania sprzętu jest skutecznym środkiem budowania przewagi konkurencyjnej. Dlatego programy typu user experience będą zyskiwać naznaczeniu i popyt na tego typu rozwiązania będzie rosnąć – mówi Szczepan Jabłoński, CEO w GMP.
Ilustracje: synergyconcepts.pl/zdjecia-z-kampanii-gmp-dla-orange/