Program skierowany jest do klientów linii lotniczych LOT. Realizowany jest wśród pasażerów odlatujących z lotniska im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Tam też można odebrać sprzęt ze specjalnego stoiska Play.
Tablety zwracać można będzie w jednym z 9 salonów Play na terenie kraju:
• w Warszawie w 4 salonach (CH Blue City, CH Wileńska, Dworzec Centralny, Turysta przy al. Jerozolimskich 54),
• w Gdańsku (Galeria Bałtycka),
• we Wrocławiu (CH Kazimierza),
• w Sosnowcu (Sosnowiec Plaza),
• w Krakowie (PlayZone przy ul. Królewskiej 65a),
• w Poznaniu (CH King Cross przy ul. Bukowskiej 156).
Aby skorzystać z programu należy mieć wykupiony bilet lotniczy LOT-u i najpóźniej 5 dni przed wylotem zarejestrować się w specjalnie przygotowanym serwisie internetowym www.playtablet.pl/.
Agencja GMP Advertising obsługuje program kompleksowo. Jest odpowiedzialna za
produkcję specjalnej wyspy na lotnisku Okęcie, gdzie można odbierać tablety. Ponadto do jej zadań należy zapewnienie obsługi promotorów na lotnisku, rekrutację personelu wydającego i przyjmującego sprzęt, wyposażenie stoiska w tablety spersonalizowane dla każdego klienta, a także ich odbiór z salonów po zwrocie. Firma zapewnia też dostęp do internetu WiFi na stoisku oraz możliwość podładowania własnego komputera.
Program ruszył 1 września (zapisy rozpoczęto 5 dni wcześniej), a jego zakończenie planowane jest na 30 listopada 2012 r.