w ,

„Główny Rozpussszczający” – nowa kampania lidera kategorii

Marka Plusssz – lider kategorii suplementów diety, należąca do firmy Polski Lek z Grupy Maspex – wystartowała z inspirującą platformą komunikacyjną „Główny Rozpussszczający”. W centrum jej przekazu leży sprawczość konsumenta – to on staje się głównym bohaterem swojej codzienności, działając na swoje 100% – w zgodzie ze sobą i własnym stylem życia.

Kim jest Główny Rozpussszczający? 

To każdy z nas – nastolatek i senior, studentka i mama, pracownik biura i sportowiec. To każdy, kto rozpuszcza tabletkę Plusssza  i rusza po swoje. Chodzi o to, by zadbać o siebie, złapać oddech – i działać. Codziennie i po swojemu. Plusssza można rozpuszczać w porannych kapciach, przed spacerem z psem albo w środku dnia. „Główny Rozpuszczający” uaktywnia się, kiedy robisz coś z myślą o sobie.  

 – Nowa kampania wpisuje się w DNA marki Plusssz, która od lat łączy innowacyjność swoich produktów z ideą aktywnego stylu życia. Wierzymy, że każdy ma moc, by działać na swoje 100%, ale też potrzebuje chwili, by się doładować. Dobre nawodnienie to podstawa sprawności fizycznej i psychicznej. Jako lider kategorii, Plusssz zachęca każdego, by brał odpowiedzialność za swoje zdrowie i samopoczucie – był Głównym Rozpuszczającym na swoje 100% – mówi Katarzyna Sikorska, Dyrektorka Marketingu BU Polski Lek. 

Ideę „Głównego Rozpussszającego” obrazują energetyczne materiały wizualne. Identyfikacja graficzna kampanii, inspirowana logotypem Plusssza, podkreśla pozytywne emocje i nowoczesny charakter komunikacji. Działania marki wspierane są przez jej ambasadorów – Wilfredo Leona, jednego z najlepszych siatkarzy świata oraz Aleksandrę Mirosławrekordzistkę świata we wspinaczce sportowej. Uosabiają determinację, pasję i codzienną siłę działania – dokładnie taką, jaką wzmacnia Plusssz. 

Za kreację kampanii digital, planowanie mediów oraz PR odpowiada agencja Huta 19 m. Joachima Fersengelda, produkcja: Buku Team. 

Plusssz – lider jakości i innowacji 

Plusssz to marka zaangażowana od lat w promocję aktywnego stylu życia oraz wspierająca wszystkich, którzy cenią energię, regenerację i codzienne dbanie o zdrowie. Odzwierciedlenie tego stanowi kompleksowe portfolio produktowe składające się z suplementów diety, stworzone z myślą o codziennym wsparciu zdrowia i samopoczucia w każdej grupie wiekowej.  

W ofercie Plusssza znajdują się m.in. elektrolity dla dzieci, dorosłych, seniorów, zestawy multiwitamin, a także specjalistyczne formuły wspierające odporność, koncentrację, energię czy równowagę psychiczną. Dzięki precyzyjnemu doborowi składników oraz innowacyjnym recepturom, Plusssz skutecznie wspiera nawodnienie i dobre funkcjonowanie organizmu każdego dnia.  

Marka Plusssz posiada 25% udziałów w rynku witamin w Polsce oraz 55% udziałów w rynku witamin musujących w naszym kraju (obie kategorie pozycja nr.1 wg. MAT AC Nielsen, w sztukach), co czyni ją niekwestionowanym ilościowym liderem w branży. Potwierdzają to także prestiżowe nagrody: dwa Złote Godła Konsumenckiego Lidera Jakości w 2024 roku oraz tytuł Innowacyjnego Lidera w kategorii Zdrowie, Med-Tech i Wellbeing. 

Napisane przez KrystynaP.

Migaj z nami. Credit Agricole wspiera warsztaty języka migowego dla dzieci

Główny Rozpussszczający – nowa kampania lidera kategorii