w , ,

GetResponse wystartował z kampanią promującą automatyzację email marketingu

GetResponse jako jedyny dostawca usług email marketingowych w Polsce oferuje funkcję automatyzacji email marketingu, która umożliwia nie tylko tworzenia wiadomości typu “follow up” ale również szybki import kontaktów, integrację z popularnymi serwisami (m.in., Joomla!, Salesforce.com, WordPress), segmentację, targeting behawioralny czy funkcję podglądu kreacji w najpopularniejszych klientach pocztowych.

Aby przedstawić korzyści wynikające z wykorzystania funkcji automatyzacji i przekonać do niej marketerów, GetResponse uruchomił kampanię promującą ten rodzaj email marketingu. Kampania prowadzona jest w czołowych internetowych serwisach branżowych i opiera się na banerach reklamowych oraz mailingach.

Kampanię wspierają także działania i reklamy prowadzone za pomocą portalu społecznościowego Facebook oraz studium przypadku prezentujące automatyzację email marketingu wykorzystaną przez jednego z klientów GetResponse.

Promocja ruszyła 13 marca i potrwa trzy tygodnie.

Szczegółowe informacje na temat funkcji automatyzacji email marketingu można znaleźć na specjalnie przygotowanej do kampanii stronie internetowej – http://www.getresponse.pl/promo/automatyzacja

…………………………………………………………………………………………………..

O GetResponse

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 220,000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 5,200 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, video emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.

Avatar photo

Napisane przez Piotr Krupa

Jakub Prószyński z agencją Think Kong

easyCALL.pl wyróżniony medalem „Dobry Produkt 2011”