CHR Galaxy zostało pozytywnie ocenione przez konsumentów i tym samym otrzymało godło Jakości Obsługi 2011. Przeprowadzone, w ramach Programu Jakości Obsługi centrów handlowych, badanie pokazuje, że wśród 10 najlepszych centrów handlowych w Polsce znajduje się szczecińskie CHR Galaxy.
CHR Galaxy znalazło się w gronie wyróżnionych, tj. Warszawa – Arkadia, Łódź- Manufaktura, Poznań – Stary Browar czy Kraków – Galeria Krakowska. Oceny w rankingu przyznawane były przez konsumentów m.in. za oferowaną rozrywkę, lokalizację, czystość, liczbę sklepów czy udogodnienia dla klientów. Łącznie, w ramach Programu Jakości Obsługi, przeanalizowano 20 000 ankiet. Badaniu poddano 600 centrów handlowych w całej Polsce z przeszło 150 miast.
To dla nas ogromne wyróżnienie– mówi dyrektor CHR Galaxy Czesław Jasiewicz. Godło Jakości Obsługi ma dla nas szczególną wartość, gdyż przyznawane jest właśnie przez konsumentów. Fakt, że z pośród 600 centrów handlowych znaleźliśmy się w pierwszej dziesiątce mobilizuje nas do tego, by przygotowywać naszym klientom jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę. W imieniu wszystkich naszych najemców dziękuję klientom za wybór Galaxy – podkreśliłCzesław Jasiewicz.
Program Jakość Obsługi od lat stale monitoruje polską jakość obsługi i poziom satysfakcji klientów. Umożliwia konsumentom ocenianie firm i wymianę informacji nt. jakości obsługi w firmach i instytucjach. Misją Programu „Jakość Obsługi” jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku.
CHR GALAXY to 170 sklepów oraz 1300 miejsc parkingowych.
CHR GALAXY – Godło Jakości Obsługi 2011
Galaxy na każdy dzień!
Bożena Wasielewska
Agencja Reklamowa Mediapromotion
ul. Panieńska 11, 70-535 Szczecin
tel. +48 91 812 28 84
fax +48 91 812 28 86
e-mail: [email protected]
www.mediapromotion.com.pl