Marka G-Shock w streetwearze zakorzeniła się już na dobre. Sportowy charakter, kolorystyka, wytrzymałość i wizerunek idealnie odpowiadają klimatowi mody i sztuki ulicznej. Jednocześnie marka związana jest mocno ze sportem i aktywnością, a to cechy idealnie odzwierciedlające także markę RUSH. Obie współpracują ze sobą już od kilku lat.
Ich pierwszym projektem była koszulka kolaboracyjna. Powstał również specjalny model zegarka GA-110RU-1AER, który w limitowanej ilości 100 sztuk zniknął ze sklepów w ciągu kilku dni. Teraz powstała kolejna koszulka, o której ostatecznym wyglądzie decyduje jej właściciel. Jak to możliwe?
Do koszulki dołączone są naprasowanki w kształcie zegarków. Wybierasz jeden lub kilka z 6 dostępnych modeli zegarków i naprasowujesz je żelazkiem na rękę widniejącą na koszulce. Miejsce, ilość i modele zegarków zależą od właściciela. Dzięki temu możesz stworzyć kombinację najlepiej pasującą do Ciebie. Koszulki można zdobyć tylko poprzez udział w konkursach. Wszelkie informacje znajdziesz na http://www.facebook.com/G.SHOCK.polska.