w

Frugo zmienia stan skupienia…

Żelki mają kształt … butelek FRUGO. Nie mogło być zresztą inaczej, skoro to właśnie kultowa butelka w świadomości fanów tak bardzo związana jest z marką. Żelki-butelki w kolorach czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym kryją w sobie doskonale znany, oryginalny i mocno owocowy smak czarnego pitahaya, szalonego lulo, wybuchowego granatu i egzotycznej passiflory.

„Cały czas pragniemy zaskakiwać naszych fanów pokazując, że wszystko to, co robimy, robimy właśnie dla nich. Tym razem nasze owocowe laboratoria FRUGO dość długo myślały nad kolejną niespodzianką, ale warto było czekać! Jest FRUGO do picia, jest FRUGO do lizania, a teraz nadeszła pora, by rozgryźć FRUGO!” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Żelki FRUGO dostępne będą w 100-gramowych opakowaniach. Dobrze widoczny logotyp FRUGO po lekkim liftingu nie pozostawia wątpliwości, z którą marką mamy do czynienia. Specjalnie zaprojektowana, w części przezroczysta torebka pozwala bez trudu dostrzec kolorową zawartość. Do poszczególnych smaków kultowego napoju FRUGO nawiązują zarówno doskonale widoczne na opakowaniach rendery butelek, jak i owoce: pitahaya w czarnych żelkach, lulo w zielonych, granat w czerwonych i passiflora w pomarańczowych.

Żelki FRUGO już są! Pojawiły się w szerokiej sprzedaży w dniu dzisiejszym w rekomendowanej cenie detalicznej 2,99 PLN.

Alfavox wdrożył platformę dla Wirtualnego Oddziału w banku Alior Sync

Jarmark regionalny w Centrum Janki