Wygląd dużej butelki mocno owocowego napoju spełnia życzenia społeczności FRUGO skupionej wokół profilu marki na Facebooku. Na podstawie wyniku przeprowadzonej tam ankiety firma FoodCare zdecydowała się dokładnie odtworzyć oryginalną butelkę, w której FRUGO sprzedawane było przed laty. Duża butla jest zatem szklana, ma taki sam kształt i zamykana jest taką samą klikającą nakrętką. Tym, co z pewnością wyróżnia ją na każdej sklepowej półce jest pojemność – trzykrotnie większa od dostępnych do tej pory standardowych (250 ml) butelek FRUGO.
„Codziennie na profilu marki pojawiały się dziesiątki wpisów z apelem o dużą butelkę FRUGO. Równie wiele otrzymywaliśmy mailem. Jako marka społeczna staramy się być jak najbliżej naszych konsumentów i z uwagą się im przysłuchiwać, dlatego napełniliśmy ich ulubionym napojem naprawdę duże butle, bo mocno owocowej spontaniczności i energii nigdy za wiele!” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
Czarne i białe FRUGO w dużych butelkach o pojemności 750 ml dostępne jest w sklepach na terenie całej Polski w sugerowanej cenie detalicznej 4,99 PLN.
W wybranych sieciach handlowych do dużej butelki FRUGO dołączane są naklejki (fklejki) z zabawnymi hasłami. Najwięksi miłośnicy FRUGO będą mogli zebrać aż kilkanaście różnych kultowych haseł.