Kampania obejmuje telewizję, outdoor i Internet. W wybranych stacjach telewizyjnych emitowane są spoty „FRUGO Black&White” (http://youtu.be/ElzUiHXC8NU). Spoty autorstwa agencji GREY powstały w roku 1998 i zostały odświeżone dla potrzeb obecnej kampanii.
„Czy kolor może być czarno-biały? Tak, ale tylko wtedy, gdy chodzi o FRUGO! Naszą nową kampanią pokazujemy, jak to robimy. J I udowadniamy największym nawet niedowiarkom, że czarne i białe może być mocno owocowe. Bo FRUGO nie ściemnia i nie wybiela, FRUGO po prostu powstaje z owoców!” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Komunikacja „FRUGO Black&White” w Internecie obecna jest głównie w serwisach społecznościowych, jak zwykle bardzo aktywne działania planowane i realizowane są na profilu marki Frugo Wróć! na portalu Facebook.
Z kolei na frontlightach (6 x 3 m) w ośmiu największych miastach Polski zawisły billboardy, za których kreację również odpowiada agencja GREY. Wszystkie media zakupił dom mediowy Mindshare.
Kampania „FRUGO Black&White” będzie trwać będzie w okresie od 17 września do połowy października.