Usługa badań CATI świadczona jest przez dedykowany dział (Researcher by Call Center Poland), który realizuje je na rynku polskim i – wspólnie z działem usług wielojęzycznych call center – na rynkach światowych. Około 45% ankiet prowadzona jest w obcych językach, głownie w angielskim i niemieckim.
Wzrost liczby wywiadów komentuje Katarzyna Swatowska, dyrektor Marketingu i PR Call Center Poland: -„ Do niedawno panowało przekonanie, ze w sytuacji kryzysu gospodarczego należy ciąć budżety marketingowe. Jednak okres spowolnienia to najlepszy czas dla firm na skoncentrowanie się na badaniach potrzeb klientów i analizę tych potrzeb, właśnie poprzez najbardziej efektywne kosztowo badania CATI. Obecnie firmy – w obliczu bardziej rozważnych decyzji zakupowych klientów – zwiększają budżety na badania. Wiedza o klientach stanowi główny element przewagi konkurencyjnej”
W Polsce do głównych klientów Researchera należą branża bankowa, ubezpieczeniowa i media, na rynkach zagranicznych – branża motoryzacyjna i chemiczna.
Researcher by Call Center Poland jest także prekursorem badań jakościowych obsługi klientów przy użyciu Systemu IVR (Interactive Voice Response). Od 2005 roku przeprowadzono ponad 800.000 wywiadów telefonicznych.
***
Call Center Poland – lider rynku usług i rozwiązań w zakresie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) wykorzystujących narzędzia call/contact center. Największa w Polsce firma oferująca profesjonalne usługi wsparcia działów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu. Świadczy usługi poprzez dedykowane działy: FinanceDirect, Researcher, PharmaSolutions, DebtCollection, Multilingual Call Center.
www.ccp.pl