– Branża wyposażenia wnętrz coraz bardziej się specjalizuje, to naturalna konsekwencja rozwoju rynku oraz wzrastającej świadomości klientów i ich rosnących oczekiwań. Odwiedzający Budmę 2012 szukali przede wszystkim niebanalnych rozwiązań i produktów dobrej jakości. Znaleźli je na naszym stoisku, gdzie zaprezentowaliśmy blisko 10 nowych propozycji paneli podłogowych i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych. Największym zainteresowaniem cieszyły się drzwi Tosca i Lukka oraz panele dedykowane naszym pociechom – mówi Anna Górecka, Dyrektor ds. Marketingu i Reklamy, Classen.
Przeznaczone do dziecięcych pokoi panele podłogowe z kolekcji Hello Kitty i serii Kids z kolekcji Joy, to nowość na polskim rynku i jednocześnie jedna z najbardziej nietypowych propozycji. Wzory i motywy na deskach zaprojektowane zostały z myślą o fanach bajkowych postaci, mogą mieć również walor edukacyjny. Pierwsza z kolekcji dedykowana jest miłośnikom znanej na całym świecie bohaterki japońskich kreskówek, Hello Kitty. Wzór Kids to z kolei deski z kolorowymi rysunkowymi postaciami (pieski, kotki, kurczaczki, owieczki i kwiatki), ale też z pojedynczymi angielskimi słowami i zwrotami (sleep well, home sweet home, play with me, cheese).
Spośród prezentowanych na Budmie skrzydeł drzwiowych największą popularnością cieszyły się kolekcje o dźwięcznie brzmiących nazwach Tosca i Lukka. To skrzydła drzwiowe wewnętrzne ramowe dostępne w czterech dekorach (akacja ST, jesion grafitowy ryflowany, jesion śnieżny ryflowany i wenge), imitujących okleiny naturalne o dwukierunkowym usłojeniu drewna. Obie linie składają się z pięciu oryginalnych modeli, a ich nazwy kolekcji zapożyczone zostały z Włoch: Lukka, to rodzinne miasto kompozytora Giacoma Pucciniego, twórcy opery Tosca, w regionie Toscanii.
– Bardzo cenimy sobie spotkania podczas Budmy, dzięki nim wiemy, jakie tendencje występują na rynku i czego oczekują od nas klienci. Odwiedzający nasze stoisko mieli okazję wypełnić ankiety, na podstawie których będziemy dostosowywać ofertę i już w marcu zaprezentujemy ją w salonach sieci RuckZuck – mówi Katarzyna Śliwińska, Manager ds. Marketingu i Reklamy w RuckZuck.
Targi Budma 2012 odbyły się w dniach 24 -27 stycznia w Poznaniu pod hasłem przewodnim „Budownictwo Przyszłości”.
# # #
Classen jest wiodącą marką wyrobów drewnianych i drewnopochodnych w Europie. Na polskim rynku firma reprezentowana jest przez spółkę CLASSEN-POL SA, a jej główna siedziba mieści się w Rybniku-Zwonowicach. Szeroka gama produktów firmy obejmuje oprócz paneli podłogowych również drzwi, ościeżnice oraz materiały wykończeniowe.
Więcej informacji o firmie Classen można uzyskać pod adresem www.classen.pl