Wyróżnienie to zostało przyznane w wyniku unikatowego procesu oceny i głosowania podczas prestiżowej ceremonii wręczania nagród zorganizowanej przez World Branding Forum.
Podczas ceremonii wręczenia nagród – która odbyła się 14 listopada w Kensington Palace, w Londynie – wyróżniono najlepsze na świecie marki za ich działalność oraz osiągnięcia. Wydarzenie to stanowi doskonałą okazję, aby globalne marki spotkały się we własnym gronie i poznały sukcesy współuczestników.
Proces oceny składa się z trzech części – wyceny marki, publicznego głosowania oraz badania rynku konsumenckiego. World Branding Forum przeprowadza wycenę finansową w oparciu o metodę przychodów i dla każdej z marek nominowanych do nagrody oblicza wynik badania rynku. W wyborze zwycięzców uwzględnia się również opinię publiczną wyrażoną w głosowaniu online. W wyniku takiego procesu firma Kaspersky została uznana za prawdziwie wyjątkową markę.
Wcześniej tego roku firma Kaspersky dokonała zmian w założeniach dot. marki oraz identyfikacji wizualnej w celu uaktualnienia swojej tożsamości oraz głównej filozofii. Nowa marka odzwierciedla wizję przyszłości oraz podejście do biznesu: Kaspersky to już nie tylko laboratorium antywirusowe, firma staje się liderem technologicznym posiadającym zaawansowane i wszechstronne portfolio rozwiązań i usług bezpieczeństwa. Nowa marka podkreśla również ewolucję firmy z działalności skupionej na cyberbezpieczeństwie w kierunku szerszej koncepcji cyberodporności oraz wsparcia dla tworzenia połączonych systemów, które są bezpieczne już na etapie projektowania w celu ustanowienia w przyszłości wyższych standardów w branży.
Jesteśmy bardzo szczęśliwi z powodu zdobycia nagrody „Brand of the Year”. Szczególne znaczenie ma dla nas fakt, że otrzymaliśmy ją w roku, w którym wprowadziliśmy poważne zmiany dotyczące naszej marki. Świat jest już zupełnie inny niż w 1997 r., gdy firma powstała. Pojawiły się nowe potrzeby i aby im sprostać — nie tylko teraz, ale również w przyszłości — musimy ewoluować. Tym samym nasz rebranding to nie tylko zmiana logo; chodzi również o filozofię, która kształtuje każdy aspekt naszej działalności. Tworzymy bezpieczniejszy świat, który jest odporny na cyberzagrożenia. Świat, w którym ludzie i wszelkiego rodzaju organizacje mają zaufanie do technologii i wykorzystują ją w pełni. Świat, w którym produkty i usługi firmy Kaspersky pomagają osiągnąć ten cel – powiedział Andrew Winton, dyrektor działu marketingu w firmie Kaspersky.
Podczas tworzenia, rozwoju i realizacji projektu rebrandingu firma współpracowała z kilkoma agencjami. Wunderman Thompson, kreatywna agencja specjalizująca się w danych oraz technologii, pomogła w stworzeniu platformy marki oraz filozofii „Aktywuj przyszłość”. Natomiast nowa tożsamość wizualna oraz logo zostały opracowane przez agencję Moving Brands, która pomogła przedstawić najwyższej klasy wiedzę w zakresie inżynierii oprogramowania, która stanowiła fundament firmy i której firma pozostaje wierna.
Więcej informacji na temat nowej filozofii marki Kaspersky znajduje się na stronie https://www.kaspersky.pl/future.
Informacje o World Branding Awards
Nagrody World Branding Awards to prestiżowa ceremonia wręczenia wyróżnień przyznawanych przez World Branding Forum, które mają na celu uhonorowanie osiągnięć najlepszych marek na świecie. Zwycięzcy zostają wyłonieni na podstawie wyceny marki, badania rynku oraz publicznego głosowania internetowego. Dalsze informacje są dostępne na stronie https://awards.brandingforum.org.
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.
Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.