Festiwal jest skierowany do pracowników drukarń, agencji reklamach i działów marketingu klientów końcowych.
Swoją obecność potwierdzili czołowi dostawcy mediów i maszyn: AGFA, AGRAF, alma trend, Digicom, Dyskret, Epson, KML Solutions, OKI, Reprograf.
Podczas Festiwalu Druku odbędą się liczne prelekcje, prowadzone przez ekspertów z branży w ramach konferencji PRINT&WINN !
Rejestracja odbywa się na stronie http://festiwaldruku.pl/rejestracja.html
Impreza odbędzie się w starej walcowni Soho Factory w Warszawie w dn. 17-18 października. Portal Signs.pl oraz magazyn OOH magazine są patronami medialnym tego wydarzenia.
– Signs.pl, którego historia sięga 1997 roku, jest pierwszym polskim serwisem poświęconym reklamie wizualnej. Nasza współpraca była niejako obowiązkowym elementem szerokich działań marketingowych zaplanowanych przy promocji Festiwalu Druku – mówi Robert Załupski, pomysłodawca Festiwalu Druku.
W ramach patronatu medialnego Signs.pl udzieli organizatorom wsparcia w formie kampanii informacyjnej oraz kampanii promocyjnej realizowanych na stronach portalu.
Źródło: Signs.pl
***
Informacje o Festiwalu Druku
Festiwal Druku będzie eventem, który łączy w sobie formułę targów, szkoleń, warsztatów i prezentacji. Jest to nowatorski projekt, który stwarza dostawcom możliwość do zaprezentowania swojej oferty i jednocześnie syntetycznego przekazania wiedzy na temat różnych technologii druku.
Podczas Festiwalu Druku odbędą się liczne prelekcje, prowadzone przez ekspertów z branży w ramach konferencji PRINT&WINN!
Informacje o Signs.pl
Portal polskiej reklamy wizualnej Signs.pl to centrum informacyjne oraz bank zasobów dla twórców reklam. Publikuje artykuły warsztatowe, porady, prowadzi własny serwis informacyjny.
W Signs.pl znaleźć można informacje adresowane do grafików, projektantów, specjalistów odpowiedzialnych za produkcję reklamową, właścicieli firm reklamowych. Oprócz artykułów związanych tematycznie z reklamą i grafiką, w serwisie publikujemy też materiały z dziedziny poligrafii, dtp oraz doniesienia ze świata marketingu i mediów. Obszerne archiwum ponad 16 tys. wiadomości i artykułów uzupełnione o 60 tys. wiadomości na naszym forum branżowym tworzą powiększającą się stale bazę wiedzy o unikatowym charakterze.
— koniec informacji prasowej —
LINKI: