Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem.
Nowe opakowania Familijne cechuje uproszczony, czytelny logotyp oraz wyraźna komunikacja żółtego, familijnego koloru. Uwagę zwracają także radosne, ciepłe barwy doskonale zauważalne dla konsumentów, poszukujących chrupiących słodkości na sklepowych półkach. Również grafika, przedstawiająca kruche listki waflowe przełożone delikatnym kremowym nadzieniem, zachęca do zakupu swoim apetycznym wizerunkiem.
– Coraz więcej osób wybiera produkty kierując się wyglądem opakowania. Dlatego, aby sprostać ich oczekiwaniom, postanowiliśmy uprościć i ujednolicić design zarówno Familijne Klasyczne jaki i Familijne Gofrowe. Jest to nie tylko krok w kierunku minimalizmu, ale także podkreślenie dynamicznego charakteru marki, który odpowiada na oczekiwania współczesnych klientów – komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Redesign marki został wsparty szeroko zakrojoną kampanią digitalową pod hasłem „Nowe opakowanie, to samo chrupanie!”. W jej ramach w social mediach pojawią się nowe, dynamiczne grafiki i animacje, a w telewizji oraz platformach VOD spoty z rysunkowymi postaciami niedźwiedzia, wróbelka i dinozaura. Od czerwca br. działania zostaną rozszerzone na DOOH i OOH.
Link do spotu: https://youtu.be/KWiArfaRMWM
Producent: Colian sp. z o.o.