Wg badań U&A przeprowadzonych przez agencję Meritum na zlecenie Asesso SKA zarządzającej siecią sklepów TextilMarket, 69% klientów sieci dyskontowej korzysta z Internetu codziennie lub prawie codziennie. M.in. w oparciu te o badania przygotowano projekt strony, którego założeniem było stworzenie witryny przyjaznej dla internauty i umożliwiającej zapoznanie się z bieżącymi ofertami promocyjnymi.
Odświeżona strona jest przejrzysta i łatwa w obsłudze. Prezentuje aktualną ofertę oraz wartości, którymi kieruje się TextilMarket w celu uzyskania satysfakcji klientów. W najbliższym czasie uruchomione zostaną nowe funkcjonalności strony, umożliwiające stały kontakt z klientami. Projekt zakłada stworzenie w krótkim okresie bazy klientów, w oparciu o którą możliwe będzie uruchomienie dodatkowego narzędzia komunikacji jakim jest marketing mobilny. W ramach projektu poza ofertą handlową i informacjami o sklepach dodano część dotyczącą pracy w TextilMarket.
Sieć TextilMarket uruchomiła także swój profil na portalu społecznościowym Facebook. Aktywne działania społecznościowe rozpoczęto w związku z intensyfikacją działań marketingowych i komunikacji z klientami.