W ramach programu BCSP Microsoft chce poszerzyć rynek dla rozwiązań z gatunku business-critical, powstających poprzez tworzenie aplikacji, które uzupełniają funkcjonalności systemów klasy EPR, CRM itp. Do programu zostali zaproszeni wyselekcjonowani partnerzy typu Independent Software Vendor i System Integrator z całego świata. W sumie jest to 77 firm, z czego ponad połowa pochodzi z USA i Kanady, a pozostali to partnerzy ze starego kontynentu. W naszej części Europy jedynym uczestnikiem programu jest Exence.
– To dla nas bardzo duży sukces, spełniliśmy wszystkie rygorystyczne wymagania Microsoftu. Zdajemy sobie sprawę, że udział w programie to szansa na uzyskanie pozycji niekwestionowanego lidera wśród dostawców rozwiązań opartych o Microsoft SharePoint Server w Polsce – mówi Krzysztof Adamczyk, Dyrektor Pionu Systemów Zintegrowanych w Exence S.A.
Światowy gigant wesprze polską spółkę w obszarze technologicznym, marketingowym i sprzedażowym. Jako strategiczny partner Exence ma pierwszeństwo w dostępie do Yammera, czyli narzędzia do budowania portali społecznościowych, które zostało kupione przez Microsoft. Exence już dzisiaj korzysta z Yammera. Jego użytkownicy mają dostęp do forum, na którym zgłaszają swoje uwagi i wymieniają się doświadczeniami, co znacznie usprawnia globalną komunikację.