Kampania, w której bierze udział znana polska aktorka – Ewa Ziętek ma za zadaniewykreowanie pozytywnego wizerunku CH Osowa. Przekaz reklamowy umieszczony na plakacie przedstawia centrum jako miejsce nie tylko komfortowe, ale także znane i lubiane przez kobiety. Sklepy, których logotypy widnieją na billboardzie to jedne z ulubionych marek klientek gdańskiej galerii. Ewa Ziętek jest już trzecią sławną Polką promującą CH Osowa . Wcześniej twarzami kampanii były: Patrycja Kazadi oraz Olga Bończyk.
„Kampania wizerunkowa z udziałem Ewy Ziętek jest skierowana do kobiet, które cenią sobie przyjemność oraz komfort robienia zakupów . Centrum Handlowe Osowa łączy w sobie te dwie cechy. Dodatkowo, styl i elegancja Pani Ewy doskonale wpisują się w wizerunek naszego centrum . Mamy nadzieję, że nowa odsłona kampanii wizerunkowej przypadnie do gustu naszym klientkom ” – mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor Centrum Handlowego Osowa.
Kampania wizerunkowa będzie prowadzona przez cały listopad. Twarz Ewy Ziętek pojawi się na billboardach oraz materiałach POS umieszczonych wewnątrz galerii.
Informacje o firmie:
Centrum Handlowe Osowa to jednopoziomowe centrum pierwszej generacji otwarte 18 listopada 1998 roku jako jedno z pierwszych w Trójmieście . Zlokalizowane jest przy Obwodnicy Trójmiasta, przy trasie będącej przedłużeniem autostrady A1 i prowadzącej na Hel (droga krajowa S6). Na terenie obiektu znajduje się największy w Trójmieście hipermarket REAL oraz 68 butików i punktów usługowych . CH Osowa to miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi oraz osobom niepełnosprawnym . Nowoczesna strefa restauracyjna z darmowym dostępem do bezprzewodowego internetu idealnie nadaje się na spotkania biznesowe oraz dla osób będących w podróży.
Właścicielami Centrum Handlowego Osowa są firmy: Pradera Gdańsk Osowa Sp. z o.o., należąca do funduszu PCEF zarządzanego przez Pradera Europe oraz Oik Gdańsk Retail Project Sp. z o.o.