w

Europ Assistance Polska i Generali wspierają pracodawców na wypadek zachorowania na Covid19

W ramach polisy, pracownicy objęci ubezpieczeniem, którzy zachorowali na Covid-19, mają zagwarantowane wsparcie finansowe w związku z pobytem w szpitalu.

Ponadto ubezpieczenie daje dostęp do różnych usług assistance, przydatnych po hospitalizacji. W ramach Covid-19 Assistance klienci mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu w formie wizyty domowej lub konsultacji telefonicznej/wideo. Polisa zapewnia także organizację i pokrycie kosztów transportu medycznego, wsparcie pracownika pomocy rodzinnej/opiekuńczej, opieki nad dziećmi, osobami starszymi, czy nad zwierzętami domowymi. Ubezpieczeni mogą liczyć również na opiekę domową po hospitalizacji i pomoc w realizacji zakupów artykułów spożywczych pierwszej potrzeby, codziennych porządków domowych, dostawie oraz przygotowaniu posiłków, czy podlewaniu kwiatów.

W ramach ubezpieczenia realizowane jest także wsparcie telefoniczne lub wideokonsultacja psychologa dla każdego pracownika, który zetknął się w swoim otoczeniu z negatywnymi skutkami Covid-19.

Wszystkie podejmowane przez nas działaniach realizują naszą misję: ułatwiamy codzienne życie oraz zapewniamy wygodę i bezpieczeństwo w trudnych, stresujących momentach. Aktualna sytuacja stanowi wyzwanie dla każdego z nas, również dla pracodawców to bardzo trudny moment. Cieszymy się, że wspólnie z naszym partnerem biznesowym Generali, oferujemy pomoc, która – wierzymy – będzie realnym wsparciem dla pracowników – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska. 

Kaspersky rozbudowuje swoją platformę edukacyjną Automated Security Awareness Platform

Polacy masowo korzystają z kart płatniczych i płatności online. Hakerzy tylko na to czekają.