w

Eurofactor wsłuchuje się w głos klientów

Eurofactor Polska  po raz kolejny przeprowadził badanie, którego celem było zbadanie doświadczeń i potrzeb klientów w kontaktach z firmą. Wskaźnik NPS w 2022 roku utrzymał się na ubiegłorocznym poziomie i wyniósł 60 punktów. Klienci faktora najbardziej zadowoleni byli z ofertowania i obsługi bieżącej. Z procesu ofertowania zadowolonych jest   94% respondentów.

Grupa EFL, do której należy Eurofaktor Polska SA,  kolejny raz  przeprowadziła badanie, podczas którego zapytała  klientów, wszystkich wchodzących  w skład grupy firm, o ich doświadczenia ze współpracy  z firmą i jak postrzegają ją na tle konkurencji. Badanie zostało przeprowadzone na przełomie września i października 2022 roku przez niezależną agencję badawczą IPSOS.

„Eurofactor Polska należy do TOP 10 firm faktoringowych w kraju. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że największą wartością firmy są lojalni klienci. Wskaźnik NPS (Net Promoter Score), przedstawiający skłonność klientów do rekomendowania, który dla Eurofactor  po raz kolejny wyniósł 60  jest dla nas motywacją do dalszej wytężonej, codziennej pracy nad utrzymaniem wysokiego poziomu świadczonych usług, przynoszących klientom satysfakcję ze współpracy z nami ” – powiedział Stanisław Atanasow, prezes zarządu Eurofactor Polska S.A.

Eurofactor, który  działa na rynku od blisko 12 lat  poddał się badaniu już po raz trzeci.

Działając na rynku od ponad dekady doskonale zdajemy sobie sprawę, że tylko dobre relacje
 z klientami i indywidulne podejście do ich potrzeb i oczekiwań buduje naszą pozycje rynkową.
Z badania, któremu poddaliśmy się już po raz trzeci wynika, że  Eurofaktor postrzegany jest jako ekspert w faktoringu Taką ocenę wystawiło nam 9 na 10 badanych firm. Klienci docenili również jakość naszych usług.  Za parametry oferty i  dostosowanie usługi  do potrzeb klientów otrzymaliśmy również 9 na 10 możliwych punktów. Jesteśmy dumni z tych wyników, ale nie spoczywamy na laurach.  Na bieżąco monitorujemy rynek i staramy się  wspierać klientów w bezpiecznym budowaniu ich biznesów
” – powiedział Radosław Pawlak, Dyrektor Departamentu Operacji, Eurofactor Polska SA.

Klient dobrze zaopiekowany 

Jednym z elementów, które miały wpływ na uzyskaną przez Eurofactor ocenę była obsługa bieżąca
i współpraca  ze sprzedawcą.

To jak firma jest postrzegana w dużym stopniu zależy od pierwszego wrażenia i tego w jaki sposób sprzedawca potrafi zaprezentować usługę.  W badaniu klienci wystawili nam ocenę 9,6  pkt za przyjazne nastawienie. 9,5 pkt na 10 możliwych otrzymaliśmy za wiedzę na temat produktów i procedur. Co ważne – niemal wszyscy badani docenili dostępność sprzedawcy – 9,7 pkt oraz  wysłuchanie i zrozumienie potrzeb 9,5 pkt.. Nasze atuty, które  dają nam przewagę nad konkurencją, to również przyjazność i życzliwość (9,8 pkt), czas reakcji na zgłoszenie (9,4 pkt.) oraz  działania podjęte w odpowiedzi na zgłoszenia i prośby (9,5 pkt) .To potwierdza, że dzięki dużej uwadze, którą przykładamy do procesu rekrutacyjnego, naszą firmę reprezentują kompetentni doradcy, którzy  potrafią sprostać oczekiwaniom coraz bardziej świadomych usługi i wymagających klientów” – powiedział Mariusz Wiśniewski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Eurofactor.

Ponadrynkowa dynamika sprzedaży 

Eurofaktor Polska w 2022 roku rósł niemal dwukrotnie szybciej niż rynek.  Należący do TOP 10 firm faktoringowych w Polsce firma w okresie od stycznia do grudnia 2022 roku sfinansowała wierzytelności klientów o łącznej wartości ponad 9,6 mld zł. Wypracowana dynamika na poziomie 49% była  blisko dwukrotnie wyższa od średniej rynkowej, która wyniosła 27%.

Z danych zaraportowanych przez Polski Związek Faktorów (PZF)  wynika, że w  2022 roku firmy faktoringowe w Polsce sfinansowały wierzytelności w wysokości ponad 460 mld zł.  To jest blisko 100 mld więcej niż w roku 2021 i dynamikę na poziomie 27 proc.

***

Eurofactor Polska SA .Właścicielem firmy jest Europejski Fundusz Leasingowy S.A., a firma jest częścią Crédit Agricole Leasing & Factoring. Spółka działa na polskim rynku od 2011 roku. Początkowo pod nazwą  Crédit Agricole Commercial Finance Polska SA. Od 1 września 2015 r.  działa pod nazwą Eurofactor Polska SA.  Firma oferuje małym i średnim przedsiębiorstwom, oraz większym firmom, usługi faktoringowe. Swoją działalnością pokrywa cały obszar Polski, a jej biura znajdują się w: Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu. www.eurofactor.pl.

Załączniki

Napisane przez Maja Lidke

Credit Agricole dołącza do inicjatywy #EndPlasticPollution

Współcześni wojownicy dynastii Ming